Lite mör.....=)

        DATUM: 2010-04-18 TID: 21:37:29

Vaknade en aningens seg i morse, men mådde ändå bättre än vad jag hade trott att jag skulle göra.

Började dagen med en stärkande kopp kaffe och sedan tog vi en låång promenad med hundarna. Lite yr i bollen var man ju men jag knallade på ändå.

Eftermiddagen spenderade vi i bilen, akut letandes efter en 26" cykel till Linnèa. Kungsängen, Barkarby och slutligen Uppsala blev genomsökta och tillslut hittade vi en fin lilavit som passade perfekt =)











Nu, eftersom att jag fortfarande är lite mör,  skall jag krypa ner i soffan, titta på
Ballar av stål och sedan gå och lägga mig.

Vilma sover redan sen länge och jag längtar efter att få krypa ned bredvid hennes varma lilla kropp, snusa henne i nacken och förhoppningsvis drömma sköna drömmar om Victor.

Godnatt allihopa och sov så sött =)


Kram


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Vilken fin cykel åt Linnea och den där tårtan hade man gärna smakat en bit av ;) Härliga färger hade den också, precis lika födelsedagsfin som Linnea :)

Kram Malin

2010-04-19 @ 06:47:51
Postat av: Jonelin

Åh vilken fin cykel ni hittade, så söt hon är med hjälm och allt!

Och vilken fin tårta.. :-) Du får lämna receptet på den också. ;-)

2010-04-19 @ 08:54:39
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Ida

Vilken fin cykel! Ser så fin ut.

Tårtan var jättehäftig, är det inte såndär sur rem runt ?

Kram

2010-04-19 @ 16:10:11
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!! Vilken tur ni hade som hittade en cykel till slut, som passade till Linnea..

Den ser jättefin ut.. o Linnenea ser så nöjd och belåten ut.

Tårtan ser väldigt god ut..Kul med godisremmen runt om.

Ha det så gott!

Kram Anitha

2010-04-19 @ 17:54:43
Postat av: Ulrika

Hoppas du drömde fina drömmar om Victor! Vilken härlig tårta!! Cykeln ser jättefin ut, får man fråga vart ni köpte den, ska köpa ny till min dotter och den där var verkligen jättefin!



Ha det så gott! Kram!

2010-04-19 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback