helgen

        DATUM: 2010-04-25 TID: 17:25:57

Helgen har varit fylld med roligheter.

I Fredags var vi över hos Cattis och Hasse med familj och grillade. Barnen var med och tjejerna bjöd på uppträdande inåt småtimmarna och vi drack vin och hade det gott.
På Lördagen skulle jag vara någorlunda pigg då min hoppkurs startade så det fick bli en ganska lugn kväll ändå.

Nu har jag varit på båda kursdagarna och jag kan samanfatta dem som väldigt lyckade och jag är mycket nöjd med Helix prestation.
Det var mycket markarbete varvat med hoppning och vi lärde oss båda mycket nytt. Får se om det blir några små tävlingar i sommar =)
































Vilma gör SÅ stora framsteg varje dag, och hon har blivit en sån fin tjej.
På senaste tiden så har vi börjat läst mycket för henne och hon älskar att titta i Victors böcker på de färgglada bilderna. Här ovan sitter hon och Linnèa och läser ur en av Victors favorit böcker "Traktor Trubbel"


Det slår mig varje dag hur mycket jag ÄLSKAR varje gång mitt barn gör ett framsteg och hur härligt det är när det ploppar upp nya små detaljer i deras utveckling.
Man blir så löjligt glad och kan knappt vänta tills man får se vad nästa grej blir =)


Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!! Vad kul att det gick bra för dig på hoppkursen!! Jag gläds verkligen med dig!!!

Vilka fina bilder från grillfesten.. Wilma ser så stor ut, när hon tittari Victors böcker!!

Håller med dig om, att det är kul när det händer något nytt i utvecklingen. Mina barn är ju stora nu, men det är kul att följa barnbarnen och vara med i deras värld..

Hoppas att Biffen blir bättre och bättre, skulle så gärna vilja veta vad han tänkte på, när ni var hos vetrinären. Han ser så fundersam ut..

Ha det bäst!!

Kram Anitha

2010-04-25 @ 19:30:48
Postat av: Ida

Åh vad kul att ni läser Victors böcker, hon ser så gullig ut Vilma hon.

Du verkar iaf haft en rolig helg =)



Vet, har redan frågat men det verka så spännande med försäkringskassan (tror jag du nämnde?!?!) på tv någongång nästa vecka, när var det? Eller kanske du hade tänkt berättat det? Haha, är såå ivrig!!



Hoppas du får en bra vecka!

Kramar♥

2010-04-25 @ 19:31:06
Postat av: En medmänniska

Härlig läsning om er helg. Smäller av var gång att se Vilma med ett rungande Åååååhhh =) ursöta mirakelprinsessan! Så slående lik sin älskade storebror. Så rörande att se Victors favoritböcker och att lillasyster också älskar dom där hon sitter med sina systrar.

Du är inte ett dugg löjlig Sofie, förstår att du knappt kan bärga dig tills Vilma gör nästa grej =)

Tänker på er och Victor ♥

Kramar till er alla,

Malin

2010-04-25 @ 20:05:23
Postat av: Johanna

Traktor trubbel är även min flickas favorit =)

2010-04-26 @ 08:20:06
Postat av: Hanna K

Åhh så söt hon är Vilma!!

Ja det är klart man blir glad för minsta lilla framsteg barnen gör, och man vill berätta det för alla man träffar, haha! =)

Postat av: vic

Hej!

jag undrar lite över låten hallelulija som du sjunger jag undrar om jag kan få texten till den

2010-04-26 @ 19:48:59
Postat av: Amanda<3

så fina bilder sofie. ni verkar verkligen ha haft en fin helg, det förtjänar ni..o lilla vilma hon växer sig allt större för var dag som går..många kramar till er <3

2010-04-26 @ 22:55:57
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Sandra:

Hon är den gulligaste lilla tjejen jag sett <3

2010-05-04 @ 16:52:07
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback