Bilder på Busungarna

        DATUM: 2010-08-11 TID: 16:41:40

Här kommer lite bilder från den dagen då Busungarna satte in pengarna för kalendrarna på Victors fond.











Vill än en gång passa på att tacka samtliga för deras hårda slit och även här nämna alla namn på de barn som deltagit i projektet.



Alice
Moa Ekenberg
Tindra Hulander
Elvira Bohman
Norton
Morris
Dante Virén
Emil Edman
Julia Rylander
Emmy
Rakel
Lea
Alva Gustavsson
Lova Eriksson
Vilmer Eriksson
Ida Larsson
Alicia Ahlqvist
Linnéa Levinsson
Loke Jörgensen
Sarah
Viggo Pettersson
William Eklund
Iza Kindlund
Moa Kindlund
Ida Kindlund
Hilma Rylander
Klara Haraldsson
Erik Söderström
Liam Aspholmer
Wilma Aspholmer
Björn Sandell
Tintin Thorell
Tuva
Mollie
Casper Andrén
Moa Björendahl
Lennon Skoglund
Annie
Maja Palm
Agnes Dahlén
Arthur Linder



Ett stort hurra för dessa små änglar och deras underbara föräldrar!!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är så glad att jag varit med o bidragit.

Köpte 3 kalendrar o ser dessa underbara ungar varje dag. Många kramar till er.

2010-08-11 @ 17:07:10
Postat av: En medmänniska

Känns bra att ha kunnat vara med och bidra på ett litet hörn genom att ha köpt kalendern.

Verkligen toppen att se dessa bilder och vill precis som Sofie också utbringa ett stort Hurra till er allihopa!

Rörande att se Marie hålla skylten och med Victors namn på. Älskade lilla prins ♥

Kram Malin

2010-08-11 @ 17:17:22
Postat av: Frida

Var alla dom namnen på barn som haft cancer och inte klarat sig? jag önskar att jag hade vetat om kalendern lite tidigare och köpt en

2010-08-11 @ 23:20:55
Postat av: Ida

åååh jag önskar också att jag hunnit få tag i en sådan där kalender. Kanske det kommer en till upplaga?



Jag undrar också när andra delen på Victors film kommer? Jag är såå nyfiken på att se fina prins Victor! Du gör filmerna så himla fina, de berör ända in i hjärtat!

2010-08-13 @ 00:33:21
URL: http://idaskrypin.blogspot.com
Postat av: Marie Schölling

Tack Underbara Sofi för allt samarbete vi har haft ihop med kalendern

du har gjort att jag ser världenmed lite andra tankar -TACK !!

När ska vi hinna träffas ?

Kram Marie

2010-08-13 @ 16:31:02
URL: http://www.123minsida.se/fotografmarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback