Suck...

        DATUM: 2010-08-30 TID: 18:22:18
Ringde läkaren i morse, både angående mig och Vilma.

Svaret och åtgärden på Vilmas hosta blev att avvakta, och om feber dyker upp så skall vi ringa igen. Hon var tydligen inte tillräckligt sjuk för att få slippa hosta =)


Telefon samtalet angående mig var ungefär lika meningslöst. Jag hade tydligen ringt en halvtimme för sent på morgonen och missat alla akut tider, så jag måste ringa kl 8 i morgon igen.
Skulle jag inte stå ut en sömnlös natt till så kunde jag alltid ringa sjukvårdsupplysningen och låta dem boka in mig i Enköping i stället.
Men glöm det! Aldrig att jag sätter mig där igen, speciellt inte med en bebis. Fyy vad lång tid man får vänta + att man aldrig får ordentlig hjälp i alla fall.
Nej åker jag dit kommer jag bergis hem med medecin mot analklåda eller nåt...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback