Höst kläder

        DATUM: 2010-08-26 TID: 19:22:44

Vilma har blivit så stor att jag nu tvingats byta ut mestadelen av hennes garderob och satt de utväxta plaggen i kartonger nere i källaren.

Nyfödd - strl 50 och  strl 56-62 är allting sorterat i. Sorgligt på ett sätt, att veta att hon aldrig mer kommer att ha på sig dem... =(





Var inne på H&M s hemsida och kikade runt på lite höstplagg och guuud vad fina kläder de har i barn kollektionen.

Så fort jag får in lite pengar så skall jag förnya Vilmas garderob med jackor, mössor, koftor och gud vet allt...

Kika in nedan så får ni se några urval.


                            





                



                      




                                               

                                 Allså ursäkta mig, men hur ur gulligt är inte dessa set ? Kolla mössan =)!!!!




Tänkte även beställa en ny Laban filt från spoketlaban.com. Victor hade en filt därifrån som var hans favorit, men den fick han ha med sig i kistan omlindad om sig.

Vill nu att Vilma skall ha en likadan när kylan tränger på. Kom dock inte ihåg exakt vilken filt det var, men den var i fleece, var ganska stor och hade en blå och en vit sida.


                                 Laban Fleecefilt Baby


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kikar in på din blogg varje dag, har gjort det ända sen jag läste om Victor i aftonbladet. Ingen eller inget har berört mig som Victor och dina ord. Jag har gråtit så många tårar....det har jag skrivit många gånger förut.

För en stund sen när jag läste det här inlägget så kom tårarna igen....lilla gubben.



Ni är så starka och jag önskar er all lycka med allt!!!



Kramar

Malin



2010-08-26 @ 22:01:22
Postat av: Sophie mamma till Nellie

ååhåå jag vet. kläderna för hösten är så himla söta. älskar dendär mössa. Har en liten lista på vad jag ska inhandla på h&m inom den närmsta tiden ;) kramar

2010-08-26 @ 22:35:43
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkligen fina kläder! Nu blev jag lite inspirerad till shopping jag också. Fram med stora plånboken tror jag. Mössan var otroligt söt.



Kram

2010-08-27 @ 08:25:07
Postat av: Caroline

åh nu blev jag alldeles tårögd när jag läste om victor och filten. lilla hjärtat! jag har som så många andra också kommit i kontakt med din blogg och kan inte sluta läsa den. ert öde har fått mig att känna att varje dag med min lilla son är verkligen en gåva. Ni är fantastiska och jag önskar er all lycka! Caroline

2010-08-27 @ 11:39:02
Postat av: camilla

Jag hamnade inne på din blogg av en slump och nu har jag i princip läst hela och bara gråtit. Jag blev oerhört rörd över att läsa er historia och läsa om denna lilla fina kille som kämpade mot cancern. Jag har själv två barn och kan inte ens föreställa mig hur de kan vara att förlora ett barn. De ni har fått genom lida ska ingen förälder behöva gå igenom! Lilla victor, han va verkligen en fin kille! Varje dag är verkligen en gåva! Styrkekramar från mig.

Och grattis till lillasyster, även om hon nu inte är alldeles ny, en glädje i allt de mörka.

2010-08-27 @ 13:19:58
URL: http://mittinrekaos.blogg.se/
Postat av: Annika

Superfina kläder, själv har jag drösvis med för små kläder, mestadels fådda. De får min syster husera tills ev syskon dyker upp.

Ett tips bara: jag är inte helt 100 på att du får ta bilder så där till din blogg. Upphovsrätt och sånt...

2010-08-27 @ 14:38:43
Postat av: Helena

jättefina kläder:-) Men av erfarenhet av en likadant fungerande jacka så är den kass med knäppningen så. Vi fick en jättefin sån till min son förra vintern. Vi har aldrig använt den för det går bara knäppa den upp till bröstkorgen. Men den är så himla fin. Jag vill så gärna att det skulle gå att använda den. Kramar från en som följer din blogg slaviskt:-)

2010-08-27 @ 14:42:11
Postat av: anna

oj vad jobbigt det var att läsa om victor och labanfilten... lille killen<3

har aldrig träffat er men jag berörs så otroligt mycket av hela händelsen. tror inte att det går en dag utan att jag tänker på er ellr victor.

2010-08-27 @ 16:06:04
Postat av: En medmänniska

Gråtfärdig när jag läser om Victor och hans favoritfilt. Kära älskade lilla barn ♥



Tänker på er.

Kram Malin

2010-08-27 @ 22:35:37
Postat av: Amanda

hej sofie..



var ett tag sen jag var inne på din blogg nu..hoppas ni kryar på er snart, inte alls kul o vara sjuk ju :( jätte söta kläder till lilla vilma förresten, dessa kommer hon och vara jätte söt i..kram till er alla :D

2010-08-29 @ 00:17:41
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: frida

jättefina kläder till Wilma :)



högg till i magen när jag läste om viktor och att fick ligga i sin lilla labanfilt i sin kista, er historia har berört mig så mycket...tänker på er



kramar

2010-09-01 @ 14:17:30
URL: http://fritchen.blogg.se/
Postat av: Elin Eriksson

Det berör verkligen.... tårar längs kinden...

2010-09-01 @ 20:31:18
Postat av: factory coach outlet

Very good point, and thank you for sharing! Your forum is so different from us, very nice!

2011-02-23 @ 02:47:27
URL: http://www.factorycoachoutlets.com
Postat av: Dell Inspiron E1505 Akku

Superfina kläder, själv har jag drösvis med för små kläder, mestadels fådda. De får min syster husera tills ev syskon dyker upp.

Ett tips bara: jag är inte helt 100 på att du får ta bilder så där till din blogg. Upphovsrätt och sånt..

Postat av: cheap nfl jerseys

Inside before modest pau gasol have only reached <a href='http://www.jerseys-street.com/nfl-jerseys-chicago-bears-c-66_76.html'>chicago bears jerseys</a> the

playoffs support Memphis as well as makes the actual dark-colored tendencies remarkable, and also recently he or she along with aid recognise the European champions Spain's defence. Though pau gasol remains to be perform the most great workforce player as well as team's complete head. Nevertheless right now the little pau gasol is becoming the particular buddy the best significant other around inside. If your different period probable, modest pau gasol will probably get yourself a wage a lot more than $10 thousand long-term 2 year contract, although Your time disputes along with <a href='http://www.jerseys-street.com/nfl-jerseys-minnesota-vikings-c-66_88.html'>minnesota vikings jerseys</a>

stopped being employed by her primary approach was fully up.

2011-09-28 @ 03:37:38
URL: http://www.jerseys-street.com/
Postat av: LouisVuitton

Thank you for sharing your stuff on blog. It is doubtless that we have similar interests. Something are very helpful to me.

2011-09-28 @ 08:56:58
URL: http://www.luxurybagsupplier.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback