Rea

        DATUM: 2010-08-31 TID: 14:59:12
Passa på!!!!

spoketlaban.com så har de just nu 70% rea på utvalda artiklar. Allt från kläder till leksaker, filtar och spel.

Var inne och kikade nyss och hittade det här häftiga tältet som skall föreställa slottet Gomorronsol. Halva priset - alltså 199 kr kostar det, så jag skall nog köpa ett sånt till Vilma som hon skall få på julafton.

Tydligen så är det utan pinnar och fäller upp sig självt och det är ju kanon om man snabbt bviil flytta undan det i garderoben =)



 - Laban Lektält Slottet Gomorronsol REA 50 %



Var dessutom inne på Lindex idag och handlade följande till Vilma..




En ur söt klänning






Pyjamas samt ett par vinter "uggis" med en snöstjärna på. Det blev även ett par strumpbyxor med hjärtan, men de är inte med på bild.







I
helgen har det varit storröjning i huset och på tomten inför visningarna. En hade vi i Söndags och den andra är i kväll kl 18.00.







Morfar var på besök och gosade med Vilma en stund.






... lite gos med pappa hann man också med =)







Nu är det dags för promenad i solskenet. Måste passa på då hösten är här och soltimmarna få.

Se you!





Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Vi har ett sånt tält till min yngsta V, och jag måste tyvärr säga att det är helt hopplöst dåligt. Efter att ha fällt ihop det en gång fick det aldrig tillbaka formen. Pinnarna/bågarna böjer sig och det är oerhört ostadigt, inget jag rekommenderar alltså. Kanonfin klänning Vilma fått! :)

2010-08-31 @ 20:17:05
Postat av: En medmänniska

Synd att tältet är dåligt. Bra av dig Jenny att informera Sofie och andra som läser här. Så synd som sagt, för det var himla fint.

Åh, föreställer mig hur Victor dyker fram och ropar Buuu från tältet ♥

Va jättegulligt du handlat åt Vilma =)

Bilden på Vilma i pappas famn otroligt fin. Såklart även den med morfar och Vilma.

Kramar till er alla,

Malin

2010-08-31 @ 21:32:33
Postat av: Kristina

Kärleksfulla bilder. Lycka till med husvisningen, har ni köpt hus i Dalarna eller?? Nyfiken nu ;)

2010-08-31 @ 23:43:56
Postat av: Mathilda

Va fin Vilma är !!

Hon börjar bli en stor flicka nu !

2010-09-01 @ 15:25:57
URL: http://sweetmattiss.blogg.se/
Postat av: caroline

Åh, jag köpte samma set till Lovis. Lindex har så himla mycket fint till de minsta just nu. Skulle kunna handla mig matt... eller nå´t.

2010-09-01 @ 23:01:18
URL: http://lambisoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback