Stor flytt

        DATUM: 2010-12-06 TID: 23:55:05
Nu har jag äntligen packat upp datorn efter flytten.

Vi har varit igång hela helgen´och donat, men nu börjar vi komma i ordning =) Två nätter har vi spenderat i vårt nya hus, och jag tycker att det känns skönt att steget är taget och att ett nytt kapitel kan börja.

Hittar inte min kamera så jag har inte haft möjlighet att ta några bilder än, men jag skall leta i de sista kartongerna som är kvar och ta lite i morgon.


STORT tack till alla ni som var med och hjälpte till i Lördags, ni är GULD värda, och en extra kram, får syrrans kille Fredrik som stannat hela helgen och inte åkte hem förens idag. PUSS!!





Nu skall vi fortsätta med att måla köksväggarna och sedan slänga oss i säng, så GODNATT och Sov Gott så hörs vi snart igen =)




Kommentarer
Postat av: Hanna K

Hoppas ni trivs i det nya huset!!!

Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Skönt att vara på plats, hoppas att ni ska trivas! Själva flyttade vi i somras men har ännu inte lyckats få ordning på allt än.....

2010-12-07 @ 09:58:39
Postat av: Sandra

Underbart :D

2010-12-07 @ 14:01:52
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: sofia

Fastade på din blogg, tårarna kom och jag vill skänka er alla styrka..



Lider med er så enormt mycket...



Många varma och trygga kramar till er och tanke till eran underbara lilla ängel

2010-12-07 @ 14:20:03
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Malle

Hej Sofie!



Har på bara några jobbnätter läst hela er historia från början till det senast postade inlägget, och tårarna har ofta bränt bakom ögonlocken. Du skriver så fint och så äkta!



Jag känner igen mig i mycket av det du skriver om då jag förlorade min sambo den 7 mars 09, då hans hjärntumör till slut vann över honom. Han var 25 år då, och jag 23. Man undrar vad som avgör vilka som får leva och vilka som inte får det, med så många avskum som går här mot alls odds medan fina människor som aldrig gjort något ont tas ifrån oss!?



Jag tror aldrig att vi kommer förstå varför livet är så orättvist, kanske är det meningen? Kanske är det för att vi ska få gåvan att se livet på ett annat sätt och bara vara lyckliga över att vi fått träffa de här underbara änglarna som var på vår jord en stund för att ge oss kärlek? Vi kommer nog aldrig få veta.



När min Fredrik gick bort var det en vän som skickade en länk till ett inlägg hon skrivit en gång. Sagan om den gamla själen. Kanske har du läst den? Jag tycker iallafall att den är väldigt fin och vill gärna tipsa om den.



http://miakelekia.blogg.se/2008/september/det-narmar-sig-arsdag-igen-for-nionde-aret.html?_tmp=700df61ea4891e260e50ad86492e0ef52e8f2d10



Annars vill jag önska er lycka till i det nya huset och hoppas att ni får den nystart ni söker, ni har varit grymt starka som kämpar vidare i kampen mot Barncancern! Jag är riktigt imponerad av dig!



Massa kramar!!



2010-12-08 @ 07:28:52
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej!

Vad kul att ni har börjat komma iordning! =)



Jag undrar, de låtarna ni sjunger i Victors Film, vad heter de? Jag undrar också hur texten är till låtarna. Om du kan de, kan du skriva de som ett inlägg på din blogg? =) Tack så jättemycket isåfall!



Många kramar!

2010-12-08 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback