Fotning idag, flytt i morgon...

        DATUM: 2010-12-03 TID: 19:15:38

Här är lite info från fotningen idag som gick KANON!!

Vi är super nöjda med bilderna och tror verkligen att vi har fått DEN vi vill ha till kalendern.

Fanny var så duktig och tålmodig, ja precis som att hon inte hade gjort annat i sitt liv =) Hoppas att alla andra fotograferingar flyter på lika smidigt som denna.
Jag har lagt upp lite bilder från min privata kamera så får ni se runt förberedelserna.





Lite styling innan vi börjar...












Mycket som skall finslipas och se bra ut med ljuset....









Cooling!



















Nu återstår jobbet att titta igenom alla bilder och välja ut en som man tror är bäst lämpad för kalendern. Med så många fina att välja på så kommer det bli tufft =)






Just nu håller jag på att sleva i mig lite mat och skynda mig att packa lite kartonger. I morgon går flyttlasset till nya stället så det blir en hektisk helg =9 Lovar att fota lite och lägga upp när jag får tillfälle!


Ha en fantastisk helg så länge !!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Följer ert arbete med detta projekt med stora ögon och full beundran.

Fortsatt varmt Lycka till och många tankar på er nu när ni flyttar till ert nya hus!

Många kramar Malin

2010-12-04 @ 12:12:26
Postat av: Ida m William o Viggo

2010-12-05 @ 12:37:27
Postat av: Ida igen...

Hej! Härligt att läsa om ert engagemang. Vart ifrån kommer kjolen? Vore en perfekt julklapp! Kram

2010-12-05 @ 13:38:12
Postat av: Sandra

Hoppas flytten går bra... =) och allt annat.

många kramar

2010-12-06 @ 20:05:02
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med flytt och allt vad den innebär!!:)

Jobbigt men ändå så spännande och kul när allt är på plats!

Önskar en underbar helg tillbaka!

Kramar

2010-12-06 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback