Inflyttning och lektion...

        DATUM: 2010-02-27 TID: 10:34:15
Idag är Peter iväg och åker cross och jag och Vilma skall fara i vög till stallet.
Vi skall få flytta in till stora stallet och måste städa ur gamla boxen, göra i ordning den nya och även flytta över lite saker.

Kattis skall hålla lektion för mig på Helix. Hon skall "inspektera" min ridning så att säga, och jag behöver verkligen det. Det är så svårt att själv se om man rider på rätt sätt och då är det bra att han någon på marken.
Har fortfarande en sjuhelskotta träningsverk efter ridingen igår, men jag hoppas att det släpper när jag kommer upp i sadeln =)

Jag har gjort i ordning Victors gamla Brio kombi och tvättat alla klädslar, bytt slangar i däcken och fräschat till den rent allmänt då jag skall ha den som stallvagn.
Skönt att alltid ha en vagn där till vilma så slipper man dra dit en varje gång i bilen.

Nej, nu måste jag skynda och klä på pirogen, men jag tittar in i kväll och berättar mer om vår dag =)


Ha en bra dag själva!!

kram

Kommentarer
Postat av: Elin

kan du inte lägga in en bild på victors gamla vagn skulle vara roligt och se vilket vrålåk han hade :)

2010-02-27 @ 11:36:30
Postat av: Elin

Oj vad du e duktig, full fart! Själv tycker jag det e knepigt att ha med William till stallet. Mem det e klart kanske lättare när dom e små :) Hoppas du får en bra lektion. /Elin

2010-02-27 @ 12:00:53
Postat av: Ida

Vad kul!

Ska till göteborg horseshow i morgon, alltid lika kul o spännande!



Kram Ida!

2010-02-27 @ 18:16:03
Postat av: En medmänniska

Hoppas ni haft en bra dag, Peter på sitt håll och ni i stallet :) Hoppas ridningen gick bra.

Kram Malin

2010-02-27 @ 18:56:03
Postat av: Cattis

Sofie var urduktig! Man kan inte tro att hon nyligen har fött barn. Hoppas inte träningsvärken blev värre! ;) Tack för all hjälp idag Sofie! Många kramar från mig

2010-02-27 @ 20:19:59
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Perfekt att ha en stallvagn och slippa släpa med den vanliga varje gång! Förstår av kommentaren ovan att lektionen gick bra.

Kram

2010-02-27 @ 21:38:49
Postat av: Lexi

Haha, pirogen? :-)

2010-02-28 @ 12:09:38
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback