Melodifestivalen

        DATUM: 2010-02-13 TID: 19:39:45
Mat på agendan.
Men vad skall man laga?
Ideerna står helt stilla och jag kommer inte på något som lockar det minsta.
Kanske lite pasta med kycklingfilè i någon krämig sås...

I kväll blir det väl till att titta på Melodifestivalen och se om det är något att hänga i julgranen. Förra Lördagen var det sådär... Tråkigt liksom och showen var löjlig.

Jag förstår inte att vi i Sverige aldrig kan dra till med de här riktigt spektakulära shownummrena med eld, dans trummor och rytm.
Det är ju det som oftast går hem, inte balladerna.

Vet inte riktigt vilka som skall tävla i kväll, är det någon annan som har koll???

Kommentarer
Postat av: Tess W

Jo, jag bor i Gävle så om du går in på gd.se får du massor av info(Sandviken ligger alldeles bredvid) det är våran lokaltidning. Jag tror att Andreas kommer att gå vidare.

Stora kramar Tess W



2010-02-13 @ 19:50:55
Postat av: Jonelin

Jag har inte heller ngn koll.. :-)

Ska kika lite, blir bara mer och mer besviken för varje år..



Ha en trevlig kväll! Hoppas ni åt ngt smaskigt till mat. :-)

2010-02-13 @ 20:37:05
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: emelie

vi åt kyckling i ädelost sås som man slänger in i ungnen några minuter. riktigt så enkelt är det inte men det var underbart gott :) tillsammans med klyftpotatis!

andreas går säkert vidare ikväll, tippar också rätt oväntat på orsa spelmän, man vet ju aldrig :P



trevlig kväll!

2010-02-13 @ 21:19:08
URL: http://swedishstyle.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback