Forts...

        DATUM: 2010-02-14 TID: 20:34:03

            





Efter fikat begav vi oss alla till graven. Det var som vanligt så vackert och fridfullt.
I kväll kommer det att lysa vackert på graven ända upp till himlen...










Vi blev lite sena att komma iväg, men till slut så åkte vi.

Efter typ en evighets irrande i stan så hittade vi tillslut till vårt hotell.
Väl på rummet kunde vi pusta ut och varva ner.

I kväll blir det buffè några trappor ner och sedan ett lååångt bad innan vi förhoppningsvis kan somna till TV;n.

Kl 06.00 kommer taxin och hämtar oss vid hotellet och då bär det av till SVT.
Kl 06.45 sänds det från morgonsoffan och kl 07.00 så kommer nästa Taxi som skall köra oss till TV4 Nyhetsmorgon.
Det inslaget blir kl 07.45.
Ingen rast och ingen ro om man säger så =) Hoppas vi hinner till båda sändningarna bara.
Får se till att jag inte säger fel eller gör bort mig och att jag får fram det som är viktigt.             




                                




                                                      
    




               






                                           










Kommentarer
Postat av: Amy

Ska försöka hinna titta på er på tvn imon :) lycka till

2010-02-14 @ 21:25:18
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: ParadisFrida

Vad fint det är hos Victor!

Jag har hans lilla lykta tänd här hemma.



vilka Vackra rosor du fick av Peter!



Lycka till imorgon, det kommer gå bra.



Kramar



Victor för alltid i mitt hjärta.......

2010-02-14 @ 21:39:54
Postat av: Jonelin

Så otroligt vackert det är vid Victors grav denna dag och kväll!



Lycka till imorgon bitti. Hoppas ni kommer väg bra och inte behöver stressa mycket. Att ha en massa tider att passa med en liten bebis är inte det lättaste..



2010-02-14 @ 21:53:34
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: En medmänniska

Så rörd, så fint hos ♥ Victor o Laban ♥

Haft ljusen tända för honom hela kvällen här hemma.

Så snällt av mormor att följa med och hjälpa er med Vilma. Lycka till med allt imorgon, är också säker på att det kommer gå bra.

Än en gång tack för allt ni delar med er till oss läsare.

Många kramar till er från Malin

2010-02-14 @ 22:14:01
Postat av: Camilla

Hej!

Har inte läst bloggen på några dagar men såg nu att du har lite struligt med amningen. Många tips har du fått men när jag läste igenom kommentarerna lite snabbt såg jag att ingen har nämnt Jellonet. Det är som ett nät med "salva/gele" på och det fick jag tips om när jag hade så ONT bara vid tanken på amning. Hjälpte mig oerhört! Ganska dyrt men värt det. Klipp sönder i små fyrkanter och sätt på över bröstvårtan efter amning. Inte farligt för bebisen. Köps på apoteket.

Med allt detta sagt önskar jag er lycka till imorgon:-)

Kram Camilla

2010-02-14 @ 23:45:14
Postat av: Camilla

...men nu glömde jag ändå att skriva hur vackert det var med blomsterhjärtat hos Victor!

2010-02-14 @ 23:47:26
Postat av: Anitha Leidefors

Hej igen!!! Hoppas att du har det bra... jag har inte skrivit på ett tag i din blogg, men jag har läst den varje dag... Vad fint ni har gjort på Victors grav... är helt övertygad om att det lyser ända upp i himlen..

Lycka till i morron... det kommer att gå jättebra..

Jag ska titta på er... och jag håller tummarna.

Kram Anitha

2010-02-14 @ 23:56:23
Postat av: Anna-Lena H

Lycka till idag!

2010-02-15 @ 04:54:08
Postat av: hanna

vilken tur att jag gick in på bloglovin nu så nu e tv4 på.. så otroligt fin gravplats victor har

2010-02-15 @ 07:22:01
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Jonelin

Följde precis er på tvn, ni var jätte duktiga!

Lyfte fram bra och väsentliga och personliga saker. Jag förstår inte hur ni har tålamod och kan vara så lugna när Reinfeldt snackade på, var ngt tillfälle som jag blev irriterad på henne... När hon snacka om att det var en självklarhet och då som ni sa, har gått ett år har inte hänt ngt.



Blir trött på deras standarssvar. De förstår och oh det är ju viktigt osv.. Men så händer inget. Att det ska vara så svårt. :-( MEN nu ska det inte vara så denna gången! Det ska inte. Nu håller vi tummar och tår. :-) Lite som sas av de andra lät ju ändå lovande. ;-)



Ni gjorde jättebra ifrån er och hoppas att ni får en fortsatt bra dag i Stockholm.

2010-02-15 @ 08:08:49
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: En medmänniska

Såg er också på tv imorse och ni var duktiga på alla vis och jättefina.

Håller med Jonelin blev också så irriterad på Filippa Reinfeldt och deras jävla standardsvar. Tydligen ingen pengafråga utan handlar mer om intresse och det chockerar ju som fan att höra. Jag trodde det handlade om pengar som vanligt..

Olle Björk verkar vara en heders man och även det Kenneth Johansson sa lät ju ändå lovande så håller tummarna hårt för att nu får det fan hända nåt och det NU.

Ha det fortsatt bra som ni kan i Stockholm idag och jag håller tummarna med er för Kerstin.

Kramar Malin

2010-02-15 @ 09:01:28
Postat av: En medmänniska

Att ingen hört av sig att ni aldrig ens fått något svar på ett helt år är för jäkligt :((((( och det säger ju allt, hur mycket intresse och vad dom brytt sig..

Fick inte med detta ovan..



Malin

2010-02-15 @ 09:10:21
Postat av: Helena

Vad bra det var på TV idag!

2010-02-15 @ 12:41:09
URL: http://tryfflan.wordpress.com
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hann bara med att se dig Sofie i SVT:s morgonsoffa och där var ju inte Filippa Reinfeldt med. Det Olle Björk och Kenneth Johansson sa var ju bra. Du var också bra, så lugn och "redig". Hoppas att det går bra ikväll och att Kerstin vinner priset!

Kram ♥

2010-02-15 @ 15:43:47
Postat av: Sanna

Hej! Såg den på 4an, vad duktiga ni var :)



Kan någon skicka länken ifrån SVT, hittar inte den! Tack!

2010-02-15 @ 16:34:44
Postat av: Therese

Vad vackert det är vid Victors grav <3 Och vilken underbar bil på dig och söta Vilma <3

2010-02-15 @ 21:20:42
URL: http://viskarpaminaxel.blogg.se/
Postat av: Amanda<3

åh så fint ni gjort hos lilla victor. hoppas tv-sändningarna gick bra..tänker på er! kramar

2010-02-16 @ 18:27:55
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback