Hon växer så det knakar...

        DATUM: 2010-02-04 TID: 17:13:42
Har precis kommit hem från centrum efter läkarbesöket och fikat.
Vilma hade växt bra och väger nu 3865 g, är 52 cm lång och har ett huvudomfång på 36,5 cm.
Det börjar bli en stor tjej =)


F hade köpt en himla massa fina kläder till lillan, trots att jag sagt åt henne att hålla i pengarna =o
En massa bodys, en pyamas, små ur söta fin skor, strumpor och lite annat smått och gott.
Vi åt varsin god bakad potatis till lunch och skildes sedan av vid 4 tiden.

Just nu sitter jag och väntar på att åka upp till stallet, måste först mata Vilma ordentligt och sedan packe ner lite kläder som skall lämnas kvar där.
Det är Torsdags hoppning i ridhuset i dag så vi får se om vi får plats att rida i kväll, annars får det bli en annan dag. Skönt att bara komma i väg...


Skall försöka fota pållen i kväll och lägga in så får ni se hur han ser ut, Mr X, eller X;et som vi kallar honom.
Får dock inte komma hem försent då det kommer en värderingsman och skall göra en värdering i morgon (försäkringssjäl) och sedan skall ju Allers göra intervjun kl ett.
Måste hinna städa lite i vårat tillfälliga bombnedslag till hus =)


Bye

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hoppas det går bra med hästen! :-D

2010-02-04 @ 18:52:18
Postat av: Maria

Va härligt att hon växer som hon ska!



Spännande med hästen. Ser fram emot bilder. Hoppas ni fick plats i ridhuset.



Kram

2010-02-04 @ 20:36:21
Postat av: Sandra

Hej och tack för en trevlig....näe till stor del inte ett dugg trevlig, men en väldigt fin och välskriven blogg!! Jag undrar (mest för ordningens skull) om det är okej att jag lagt in den i min blogg under "Bloggar jag följer"?

Ha det gott och nu längtar vi efter våren va??

Postat av: mamma

Hoppas det går bra med hästen!

Fint att höra att Vilma frodas och växer!!

Ge henne en STOR KRAM från mormor!!

Saknar henne så!1

Puss och kram från mamma

2010-02-05 @ 09:50:36
Postat av: En medmänniska

Så fint att höra Vilma växer på bra :)

Va spännande med hästen, fantastiska djur de där.

Hoppas ni fick plats i ridhuset igår.

Kram Malin

2010-02-05 @ 10:54:52
Postat av: Sol och Måne

Idag har jag beställt boken om Victor!



Er lille prins har berört mig så djupt. Vilken underbar liten älskling han var.



2010-02-05 @ 14:14:25
Postat av: rebecca

har du gjort din bloggdesign skälv? :)

2010-02-05 @ 17:45:48
URL: http://babyyydoll.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Hoppas att det gick bra med hästen,Allers å värderingsmannen :))) Du har många bollar i luften...men upp på hästryggen???Glöm inte att du nyss födde barn ;D



Låter toppen att hon växer bra lillskruttan :)))

Ser fram emot se fler bilder på tösen!!



Kram till er alla å den finaste ängeln Victor

2010-02-05 @ 19:34:05
Postat av: Jonelin

Godkväll!

Skulle gärna vilja göra om ngn bild på eran prinsessa (och inte bara på eran prins som jag redan gjort) också om ni vill..

Du kan ju mejla mig.



Trevlig helg!! :-)

2010-02-05 @ 20:31:15
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Erika

hihi måste bara säga så stor som lilltjejen är nu exakt på pricken så stor som min son var när han föddes hihi



tyckte de va lite skojigt.. Diggar din blogg.. // Ika

2010-02-06 @ 09:04:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Amorficlya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback