Fin vinterpromenad....

        DATUM: 2010-01-02 TID: 00:14:39

Åhh så vackert det var ute i morse. Snön föll med lövtunna flingor som gnistrade i den lysande solen.
Känslan av att befinna sig i en enorm snöbubbla var total, liksom nästan lite overkligt.

Allt runtomkring var så himla tyst och när man slöt ögonen så kunde man nästan drömma sig bort till en annan värld där ljus och värme dominerar och kyla och mörker inte finns.

Jag är inte en vinter människa, men dagar som denna är magiska och det fina med årstider och deras tydliga skiftningar.














Laban älskar snön =)




'


Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej igen o hoppas att du har haft ett bra o roligt nyår.. Vilka fina kort, håller med dig om att det är magiskt ibland om vintern.. vovvarna är bara så söta o håller med om att Laban ser ut att älska snön.. Vilken härlig min han har, undrar vad han tänker på?? Kram Anitha

2010-01-02 @ 02:24:31
Postat av: Therese

Så vackra bilder, underbart med en riktig vinterdag. Vilka söta hundar.

2010-01-02 @ 09:55:18
URL: http://viskarpaminaxel.blogg.se/
Postat av: Christel

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År !!

Det är ni om några värda !!



Kram // Christel

2010-01-02 @ 11:06:51
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder. Är alla hundar era? Jag är inte heller någon vinterperson men sådana här dagar är det så vackert.



Kram

2010-01-02 @ 11:52:43
Postat av: Annika

Vilka härliga bilder, både från nyårsafton och från din vinterpromenad. Ja, i dag är ett alldeles särskilt ljus. Nästan ett blått sken. Nu på förmiddagen träffade jag också en av mina bästa vänner för första gången på tre månader. Nu tillsammans med sina två små adopterade pojkar! Nyss hemkomna. Så fina.

Allt gott till er på det nya året!!! Hoppas allt går fint under förlossningen.

2010-01-02 @ 12:06:11
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Josephine

Ville bara önska dig en god fortsättning på nya året!



Önskar dig lycka till med lilla bebisen som är på väg och att allt blir bättre för dig och familjen det här året...



Största kramen,

Josephine

2010-01-02 @ 13:59:55
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Jättefina bilder =)



Förstår att detta år kommer att bli märkligt för er..som du skriver.. 2010 utan victor som funnits... men ni kommer att ha er underbara sessa och jag önksar å tror att det kommer att ge er värme å ett lugn i hjärtat.

Victor finns i många människors hjärtan!!

..jag drömde så märkligt om er lilla kille härom natten,å det e inte första gången =)



ha en underbar vinterdag!!!



kraaam till er <3 <3 <3

2010-01-02 @ 14:58:58
Postat av: Caroline L

Vädret är verkligen underbart, så fint...



Jag hoppas och tror att detta år är ert.



Victor kommer alltid finnas med er i era hjärtan, som du skrivit förut så vill han att ni ska vara lyckliga och leva vidare, trots att det är det svåraste som finns. Lilla Vilma kommer säkert hjälpa er med det. Vill än en gång tacka för din styrka att dela med dig av ert liv, via denna fantastiska blogg.



Många kramar till er...

2010-01-02 @ 15:36:34
Postat av: Lizette

Hejsan!

Jag tycker att lille Victor är värd den här <3



http://www.tackfilm.se/?id=1262440805448RA45

2010-01-02 @ 15:41:28
Postat av: En medmänniska

Underbara bilder!

Haha Laban är för söt :)



Kram Malin

2010-01-02 @ 18:56:14
Postat av: ParadisFrida

Håller med alla andra om att bilderna är jättefina, som vanligt ;)



He he, Laban ser ut att ha "mullat" på sig lite! Han är så gullig och ser lite finurlig ut, jag tror att Victor älskar den där hunden fast han inte kan vara med er fysiskt och leka i snön!



Kram



Victor för alltid i mitt hjärta....

2010-01-03 @ 22:25:13
Postat av: Elina

Oh, är alla hundarna dina?



Jätte fina bilder :D

2010-01-15 @ 09:57:12
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback