Middag

        DATUM: 2010-01-31 TID: 12:04:22

I går kväll hade vi en liten avskedsmiddag för Josse.
Pappa bjöd på Thai mat och det var jätte trevligt.
Jag äter inte thaimat så ofta, och då det brukar vara så rysligt starkt så var jag lite tveksam nu när jag ammar. Jag lyckades dock få en väldigt mild god kyckling rätt som jag tyckte var kanon.
Peter och Cazper var tråkiga och käkade pizza, men efter ett tag så blev Peter sugen på våra rätter, smakade lite och ångrade sitt säkra val. Ha !














Giselle myser med Vilma






En stolt morfar...


Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Thaimat är ju jättesmarrigt, kanske det man ska laga i kväll! :) Fin bild på en riktigt stolt morfar!

2010-01-31 @ 12:33:35
Postat av: Maria

Då kanske Peter har lärt sig till nästa gång...



Vilken jättefin bild på morfar och Vilma!



Kram

2010-01-31 @ 15:45:55
Postat av: Ida

Å vad gott de lät, nu blev jag sugen på thaimat =)

Jätte fina bilder! Den på morfar å Vilma träffar mitt hjärta... jätte fin!



Kram

2010-01-31 @ 16:36:10
URL: http://idanilden.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilka fina bilder :)))

2010-01-31 @ 20:42:00
Postat av: Amanda<3

så fina kort, hoppas ni haft en fin helg.. kramar!

2010-01-31 @ 22:21:36
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Där gjorde han en ordentlig miss Peter! Pizza istället för Thai.han är ju galen!

Vilken lycklig morfar Vilma har=) Det var ett riktigt fint kort!

KRAM Helena

2010-02-01 @ 09:35:29
Postat av: En medmänniska

Blev också sugen här :)

Bilderna så fina!

Kram

Malin

2010-02-01 @ 11:06:17
Postat av: Elin

Vilken fin bild på den stolte morfarn! Ser att han har hope-smycket på sig. Det är också sååå fint!!

:-)

2010-02-01 @ 11:57:26
Postat av: Fanny

Söt hon är lilla krösatösa :)

2010-02-01 @ 14:27:03
URL: http://fhakman.blogg.se/
Postat av: malin

Tack för att du delar med dig av ditt liv och gör oss läsare så mycket klokare.



Jag har följt din blogg en tid och tänker mycket på det du skriver då jag har en son som är lika gammal nu som Victor var när ni fick beskedet.



En sång som jag tycker är så fin som jag alltid numer tänker på Victor när jag hör är "Kungen av Cala Bassa" med Tomas Ledin. Så vill jag att de änglar som inte får stanna här ska ha det. Lyckliga och fria i solen på stranden, lite som på din fina bild. Dessutom fyller ju Victor tre i år så det känns som det är honom han sjunger om!



Ta hand om er!

2010-02-01 @ 16:45:49
Postat av: En oskriven framtid

Vill tacka dej och din familj för en jätte fin blogg! Jag blir så berörd av allt som har hänt er, jag vet nämligen hur det är när livet plötsligt förändras och ens vardag inte längre blir så enkel eller något man tar förgivet längre! Fortsatt kämpa och njut av er fina dotter!



Styrkekramar från en tyst läsare!

2010-02-01 @ 19:26:32
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/
Postat av: Yvonne/

Jätteroligt att Christer bjöd er på mat.Så fina foton av lillan,Giselle och morfar Christer.Stolt som en tupp ser han ut.Kram från gamlingarna i Kvicksund.

2010-02-02 @ 20:00:21
Postat av: carola

jösses vilken vacker header du har.

Prcis i min smak.



Underbara kort



Carola- En 4 barnsmammas bipolära vardag

2011-03-28 @ 13:58:02
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback