Kan själv!

        DATUM: 2010-07-07 TID: 21:01:56

Är placerad vid köksbordet och tittar på Vilma som sitter på sin lekfilt på golvet. Det går upp för mig att prinsessan snart är 6 månader ! - och kan faktiskt sitta själv!

Hon var ju nyss ett litet knyte som låg och gnydde i famnen! Hur häftigt är inte dessa framsteg? Åhhh, är såå stolt...
Min dotter kan "sitta på sin egen rumpa, alldeles själv"!




Vilma är väl inte annorlunda än någon annan bebis och älskar självfallet färgstarka saker som är goda att tugga på.
De ni ser på bilden är Victors gamla så det är några års intorkat dreggel från brorsan =)











När vi var på stranden för en vecka sedan så såg vi denna konstiga missformade jättegigantiska flygmyra? som var i full flärd med att attackera och ha ihjäl en stackars grön larv i sanden.

Ja, jag säger då det... De är inte kloka de där myrorna!






Kolla Vilmas min =) Vadå lillgammal!? hi hi


Kommentarer
Postat av: sandra

attans så söt hon är... man blir som sugen på en till själv också.. ;)

2010-07-07 @ 22:36:51
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: pappa

STOOR KRAM TILL VILMA (och er alla) fran morfar



Vi ses snart. :)



Giselle halsar

2010-07-08 @ 02:54:50
Postat av: Ann-Louise

Alltså, hon är ju bara för söt eran Vilma! Jag blir alldeles varm inombords då jag ser henne. Sötare unge får man leta efter!:-)

/Ann-Louise

2010-07-08 @ 11:48:14
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/
Postat av: Marie (en mamma med tre små barn)

Vilka underbara bilder på sessan =D

2010-07-10 @ 19:09:48
Postat av: En medmänniska

Kan bara hålla med, så underbara bilder och ja tänk snart är Vilma 6 månader! Så duktig så där hon sitter. Ni har all anledning att vara stolta föräldrar Sofie och Peter.

Och ♥Vilma♥ har den stoltaste ♥storebroren♥ som skyddar och vakar över henne.

Kram Malin

2010-07-10 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback