Lunch och tuff brud

        DATUM: 2010-07-08 TID: 14:52:57

Bestämer mig för att efter en lång dag i centrums affärer, så skall jag unna mig en nyttig lunch för en gång skull.
Drar ihop en sallad med tomat, fetaost, gurka, paprika och lite smått och gott. För att det hela skall bli lite matigare så placerar jag salladen i små mini- taco subs.

Detta är ett bra tips om ni skall servera sallad som förrätt och vill ha det lite finare upplagt =)

Självklart så skall detta läggas upp tillsammans med färska jordgubbar när säsongen tillåter =)




Var bland annat på Lindex och handlade lite olika saker till Vilma.
Hon fick en prickig liten baddräkt som jag inte kunde motstå, två stycken pyamas och så ett par ursöta rosa solglasögon =) Hon tycker nämligen att det är såå jobbigt att få solen i ögonen när hon ligger och steker på beachen.

Ja är man en beach- babe så är man !













Litet klipp


Kommentarer
Postat av: Ida♥

Nämen, vilken söt flicka ni har!

Solglasögonen var urgulliga, sitter super på henne =)

2010-07-08 @ 17:59:14
Postat av: Josefine

börjar med att säga att du har en så himla söt liten tjej! Och sedan kommer vi till frågan- hur får man in youtubeklippet i bloggen*???? jag kan bara länka vilket är så irriterande;/

2010-07-09 @ 10:08:10
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Bra tips, ser härligt gott ut!

Vilken ursöt baddräkt du hittade åt Vilma =) och underbart att vi får ta del utav er tuffa lilla prinsessa i detta klipp. Så skoj att se =)

Kram Malin

2010-07-10 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback