Tjo!

        DATUM: 2010-07-06 TID: 00:49:49
Har hållt på med en viktig sida av boken hela dagen, och nu är klockan så sent så inlägget blir kort =)

Är glad att jag har fått lite fart med illustrationerna igen, då det varit stilje i så många månader. Är ganska nöjd med det som ser ut att växa fram =)

Har dock väldigt svårt att bestämma mig på vilket sätt bilderna skall vara. Verklighetstrogna/barnsliga/serieaktiga m.m... Finns så många sätt att teckna på. Kör nog på på den stilen som jag hade från början tro jag...


Hoppas alla har en bra sommar så långt och att ni inte är besvikna på att jag skriver så dåligt. Antar att ni har bättre saker för er än att läsa bloggar hela dagarna, så det gör nog inget =)!!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Vad du än bestämmer dig för så är jag säker på att boken kommer bli vacker o så himla bra.

Beundrar dig för allt du tar dig för och jag känner tvärtom förvånas alltid över hur ofta som du uppdaterar samtidigt som du är mamma och allt vad det innebär. Du är super Sofie och du med såklart pappa Peter!

Kramar Malin

2010-07-06 @ 14:46:21
Postat av: Anthonythale

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-07-04 @ 14:21:19
URL: http://anthonythale.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback