För stor !!

        DATUM: 2010-06-15 TID: 20:36:31
Hej och tack allihopa för era röster. Har kollat och räknat och det verkar som att det lutar åt den gula klänningen =)

Det finns dock ett problem...


Var i full fart att prova klänningarna på Vilma i morse och fick till min förskräckelse se att den gula som jag nästan bestämt mig för att hon skall ha, är för STOR!"!

Den liksom glappar uppe vid hals och axlar och så är den typ jätte, jätte lång !
Bad mamma som bor i Västerås att springa in på H&M i dag för att köpa en mindre storlek, men då hade de inte den klännignen i butiken! Typiskt!

Ja ja, jag har hju som sagt två jätte fina klänningar, och den rosa är ju också väldigt söt.
Om jag inte hínner in till Enköping innan Lördag och fixar en ny, så får det blir den rosa.



Ni hade även gett väldigt bra tips på vad man kan bjuda på, så nu skall jag sätta mig ner och koka ihop ett bra koncept. Har i alla fall bestämt mig för ett jordgubbstema =)




Vilken klännign det än blir, så kommer man ändå va sötast av alla =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är så söt Vilma, och hon blir nog jättesöt i vilken klänning det än blir :)

2010-06-15 @ 21:18:08
URL: http://lindamariaf.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Sofie!

Jag letar och letar efter din emailadress på din blogg men hittar inte...



Några av mammorna från Nyckelpigan ska ses hos mig i morgon klockan 12 för att fika lite, du är också bjuden på Facebook men jag tänkte att du kanske inte sett det, därför ville jag leta upp din mailadress. På facebook finns adressen, eler om du mailar mig.



/Nina

2010-06-15 @ 21:29:07
URL: http://www.metrobloggen.se/moreira
Postat av: Kajsa, Brian & Lewis

Pussunge är vad hon är, lilla Vilma. Hon blir sötast i världen i den rosa klänningen!

puss på henne från oss

2010-06-15 @ 22:00:33
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback