Grav i sommarskrud

        DATUM: 2010-06-01 TID: 22:45:35










Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint! Och såpbubblor till prinsen...

2010-06-01 @ 22:58:51
Postat av: Chrirtina med Elliot och Isa

Åh vilka fina bilder,så vackert!!!Stor kärlek till er och er fina prins i himlen!!!

2010-06-01 @ 23:47:43
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!!

Å så fina bilder och så fint det är på Victors grav!

Victor är säkert jättestolt när han ser hur fint ni har gjort det.. Vem vet.. Victor kanske blåser såpbubblor ner till Wilma och sin pappa o mamma oxå!

Kram till er allihopa!

2010-06-02 @ 04:46:15
Postat av: Nina

Kram!

2010-06-02 @ 05:23:22
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Som alltid - fina bilder........

Kram

2010-06-02 @ 06:51:24
Postat av: Cicki

Verkligen dubbla känslor. Så vackert men så sorgligt. Kram på er!

2010-06-02 @ 07:19:27
Postat av: En medmänniska

Blir lika tagen och så rörd när ni visar bilder från Victors viloplats. Tack, tack för att vi får ta del. Och att se Peter och lillasyster hos Victor. Skär i hjärtat, så många tankar och känslor för er och Victor ♥

Ni gör så vackert för honom..och blåser såpbubblor för er älskade prins. Ni finns hos mig, i mina tankar.

Kramar Malin

2010-06-02 @ 07:26:35
Postat av: Maria

Jättefina bilder!



Kram

2010-06-02 @ 07:52:36
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Så himla vackert!

KRAMAR!

2010-06-02 @ 09:20:21
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: caroline.s

vackert!

kram kram

2010-06-02 @ 09:54:27
Postat av: Anna

Kan inte läsa din blogg utan att gråta. Vad du än skriver om så gråter jag! Både av glädje och sorg.

All lycka till er, tänker ofta på Er!

2010-06-02 @ 11:54:15
Postat av: Sandra:

jag har läst eran blogg i över ett år. (eller ja, sen du började blogga) även då följde jag eran resa på sjukhuset på kanal 3.

jag kunde inte sluta se, just eftersom ett sånt litet barn kämpade så hårt. det roliga var att jag BÖRJADE se sjukhuset när jag själv var gravid, eftersom det då visades många förlossningar. men, sen fortsatte jag se även efter min förlossning och började då se många hemskheter. (tyvärr) och det kändes inte så mycket inom mig föräns jag började sätta mig in i situationen genom att läsa din blogg. jag har nog aldrig känt mig så maktlös och hemskt liten på jorden sen jag började läsa din blogg. sådant du påverkat mig. HELA MIG. jag är en helt annan människa (vilket jag sagt förr) jag tar ingenting för givet längre. och jag älskar min familj mer än vad jag någonsin gjort. dock har jag börjat tänka annorlunda och bestämde mig för inte alls så länge sen att separera med min sons pappa. inte det lättaste beslutet. men det känns bra nu i efterhand. :/ men det har varit en jobbig period. med många tårar och mycket känslor såklart.

så jag kan helt och håller förstå eran sorg. jag blir så förbannad när jag läser att folk får barn och en pappa stoppade sin baby i frysen. och en underbar familj som ni, måste genomgå detta. det hade väll den familjen istället kunnat göra. fast iofs, blev det också lite fel, med tanke på att barnet fick lida hur som. det är föräldrarna som skall lida. inte våra oskyldiga barn som tyvärr får utstå mycket smärta och lidande i många familjer runt om i vår värld.



jag har grubblat och nojjat mig länge över en sak. och jag måste fråga dig.

har ni mycke cancer i släkten? eller var det något som bara kom, som bara började växa. med tanke på hans knappra ålder så kan man tycka att sånt inte ens ska kunna "växa" där i. :/ kan det sätta fart och bli sådär redan i magen på dig? fel med cellerna? vad har egentligen läkarna sagt åt er? när kom skiten. usch, tänk om man kunde scanna sina barn. se igenom dom. så kunde vi rädda varenda en. för ju tidigare man finner desto bättre.. right?



all kärlek till er... underbara ni! gud, vad jag HOPPAS och ber att vilma får stanna hos er.

2010-06-02 @ 14:16:01
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Ida♥

Såpbubblor och annat fint med Victors troligen älskade syster.

underbart väder också..

Jättefina bilder med "Victor"

Kramar

2010-06-02 @ 17:23:43
Postat av: Jennifer med sonen Lukas

Ååh så fint! Vilka vackra bilder.

Många kramar

2010-06-02 @ 19:56:39
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad härligt somrigt ni gjort Victors grav. Tänk vad fint Vilma måste tycka att det är med alla fina färger, Laban och bubblor.

Hoppas ni får en underbar sommar tillsammans=)

KRAM Helena

2010-06-03 @ 22:12:22
Postat av: Martina

Så vacker viloplats er fina son har! och en så vacker lillasyster han har fått! Vill att ni ska veta att jag läst din bok och att vi har satt in en summa på Viktors minnesfond. Vi har även blivit månadsgivare till barncancerfonden. Vi har bestämt oss att vi vill vara med att kämpa för att barn ska få vara barn och inte behöva utsättas för det som er starka Viktor och ni fick gå igenom. Varma kramar till hela familjen. Tänder ett ljus för Viktor ikväll

2010-06-14 @ 22:54:48
Postat av: Sigbjornoliwia

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 08:34:40
URL: http://sigbjornoliwia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback