Ingen röst

        DATUM: 2010-06-17 TID: 21:18:15

Har tappat rösten TOTALT och får inte fram ett ord.
Kan inte svara i telefon, inte sjunga för Vilma och ännu mindre läsa upp dikten på Lördag som var bestämt.

Jädra skit! Mamma har fått ringa prästen åt mig, för själv är det ingen som hör vad jag säger, och de få ord som väsande kommer ut är så mörka att jag skulle kunna vikariera för Richard Wolf.

Det e såå typiskt att jag skulle åka på det här nu, men jag skall försöka knipa så kanske, kanske rösten hinner återhämta sig tills dopet. =)










Två busande damer !!


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, hon är ju för härlig lilla Vilma!!! UNDERBARA bilder!!! Såååå söt, och såå mycket bus och glädje!! Vilken tjej!! Hoppas rösten återfinner sig till dopet och att ni får en härlig dag!! :-)

2010-06-17 @ 22:55:58
Postat av: johanna

Vilka fantastiskt härliga bilder, sitter med ett stort leende på läpparna :)

Hoppas att rösten repar sig tills på lördag!

2010-06-17 @ 23:09:48
Postat av: Fröken Elin

Vilka underbara bilder på dig och Vilma!!

Kram!

2010-06-17 @ 23:19:13
Postat av: Josefine

kan bara hålla med ovanstående- vilka underbara fångaögonblickbilder:D Sådan modellbebis!

2010-06-17 @ 23:46:15
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Kristina

Underbara bilder. Njut av dessa och att få uppleva det "live".

Krya på dig till dopet o drick honungsvatten.



Kramen

2010-06-18 @ 00:40:26
Postat av: En medmänniska

Kan bara hålla med tjejerna som redan skrivit så underbara bilder på Vilma♥ och dig =)

Hoppas verkligen din röst repar till sig till imorgon. Håller tummarna!

Kram Malin

2010-06-18 @ 07:23:08
Postat av: Maria

Vilka glada tjejer :)



Hoppas rösten kommer tillbaka.



Kram

2010-06-18 @ 07:45:20
Postat av: Hanna K

Gud vad söt hon är, vicken go-tjej!! =)

Hoppas du får tillbaka rösten, annars kanske pappa kan läsa? På Kirons dop fick min sambo läsa, jag tror inte jag hade pallat utan att gråta. Vi har inte bestämt hur det blir på Tirils dop än...

Kram!!

Postat av: Kockis

Punch är bra för stämbanden. Kall eller varm har ingen betydelse och det behöver inte vara några mängder. Krya på dig!

2010-06-18 @ 09:19:58
Postat av: E.I.A.G

Sorg o glädje hand i hand,blandade känslor.

Med er i tankarna.

2010-06-18 @ 22:31:05
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Instämmer med det som alla andra skrivit - vilka underbara bilder! Vilken glad tjej Vilma verkar vara, häftigt att få det så tydligt på bild. Hoppas allt blir toppen idag. Kramar och många tankar till Er på Vilmas dopdag.

2010-06-19 @ 07:45:05
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Underbara bilder, lika glad som sin fina storebror! :) Hoppas att dopet blev som ni önskade idag!

2010-06-20 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback