Regn och rusk...

        DATUM: 2010-06-11 TID: 14:39:46

Usch, morgonen startades med regn, och har sedan dess fortsatt att äckla sig utanför fönstret.

Jag vet att vatten behövs för växtlighet och att naturen mår bra av lite regn, men ändå. Det vore ju toppen om det åtminstonde kunde regna på nätterna och låta dagarna vara fyllda av sol.



Idag så håller vi på att packa i ordning husbilen. Vi skall nämligen bo i den över helgen då vi skall på dop på Lördags förmiddagen och sedan vidare på 24 års fest på kvällen. Det är skönt att ha något eget att sova i när man åker bort, och så är det bättre för Vilma att få lugn och ro i en miljö som hon känner igen.
Blir det stökigt och sent så kan hon och jag bege oss av till vår egna lilla oas och bara lägga oss och mysa =) Mmmm.. Så just nu håller Peter på att försöka få in alla Boxer kanaler på TV;n, jag diskar förra årets kastruller/stekpannor och porslin, kylen skall fyllas med grillmat, frukost och div barnmat, sängen skall bäddas och kläder hängas in.



Måste dessutom ta en tripp till affären, då ALLT är slut i kylen. Skall göra ett storkok på barnmat i kväll och frysa in i olika burkar. Tror jag kör på potatis, morot och broccoli blandningar.

Föresten, VAD ger man till en 24 årig hane ? Svårt...





Kommentarer
Postat av: L I N N

hej fin blogg :)

jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att så många som möjligt svara.

Frågan är: tycker du om att få presenter ? ;)



Hoppas du kan svara, och hoppas du får en fortsatt bra dag :) kraam.

2010-06-11 @ 14:52:17
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Nämen åååh så mysigt det ser ut.

Jag har alltid tyckt det varit så mysigt i husvagn och husbil! :)

2010-06-11 @ 16:14:29
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken fin husbil ni har. Hoppas ni får en fin helg.

Skitsvårt med presenter men det finns ju fina tuffa herrsmycken, bok, fin whiskey, live-it presentkort, tvspel, glas, något till hemmet bl.a



Håller tummarna för lite sol till helgen då / Kram

2010-06-11 @ 16:19:37
Postat av: Linda

Live it presentkort? (upplevelse)



Ha det så trevligt!

2010-06-11 @ 17:54:21
URL: http://humleblomstret.blogspot.com
Postat av: Ida N

va fin husbil ni har =) tänkte åxå på upplevelse som present, smartbox.se har en del olika saker att välja på =)

Hoppas ni får en kanon bra helg!

Kram!

2010-06-11 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback