Hoppning

        DATUM: 2010-06-08 TID: 20:11:49

I dag har jag varit till stallet och övat lite hoppning. Var helt genomsvettig när jag var klar eftersom att hade på mig en tajt säkerhetsväst, över T-shirten. Jag luktade nog inte så gott när jag skulle hämta Vilma, för hon tittade lite konstigt på mig, rynkade näsan och vände sedan bort huvudet.

Det står helt klart för mig nu, kan inte dra ut på det längre… I dag MÅSTE  jag duscha!



På vägen hem åkte jag förbi Victors grav och vattnade. På vägen ner från parkeringen så hoppade en koltrast ut mitt framför mig, och jag fick genast känslan av att det var Victor som ville säga hej =)



Nu skall Vilma gå och sova, så jag får skriva mer i morgon. Hon e super trött!
Ha en bra kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Åå..jag hoppas också att det var en hälsning från Victor♥

Goa lilla Vilma♥ sov så gott.

Tänker på er alltid.

Kramar Malin

2010-06-08 @ 21:22:07
Postat av: Kia

Sofie.jag tycker att du är en fantastisk person och att du har en otroligt vacker dotter.Vi har ju det hemska gemensamt,att ha förlorat ett barn i cancer.Det finns ingen utom oss som är i denna vidriga situation som vet. INGEN......Har en av mina söner som är ungefär i din ålder.Han fyllde nyss 25.Hans saknad efter lillebror saknar ord.Min äldste bor i Stockholm.Han bearbetar sin sorg med för mkt arbete,tyvärr.Men vi alla måste leva här och nu!!!Tusen kramar Kia

2010-06-08 @ 23:02:37
Postat av: Helene

Idag ha jag hittat din blogg och läst sida upp och sida ner. Jag är så ledsen för er skull och det ni tvingats gå igenom. Men det som hela tiden slår mig är vilken underbar människa du är- inte konstigt att du fått så fina barn, både ängla-pojke och den vackra lilla flickan. Att osjälviskt dela med sig av den grymhet livet gav er är beundransvärt. Du hjälper många människor i sorg och förtvivlan- men det viktigaste som du ger alla läsare är HOPP! Att kunna skänka det med sina ord är en stor gåva! Därför hoppas jag att livet ger er massa bra saker i retur! Stor Kram Helene

2010-06-09 @ 11:07:22
Postat av: Ida♥

Det är inte omöjligt att det var Victor som ville hälsa sig och säga att allt är bra =)

2010-06-09 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback