Sol, snö, sol, snö......

        DATUM: 2010-03-22 TID: 13:01:47
Vill be om ursäkt över att jag har varit så otroligt dålig på att skriva på sistonde. Tiden räcker liksom inte till och jag vill hellst inte sitta vid datorn de stunder som Vilma är vaken.
Boken tar sin tid, trots att även det blir väldigt lite och sen så försvinner timmarna hux flux.

Igår var bara för mycket alltså, vilket jävla skit väder ! Jag och Peter var på besök hos två goda vänner på en fika och när vi skulle bege oss hemåt därifrån så vips, satt vi i diket.
Tack och lov så var det ingen krock, utan en missbedömmning i backningen ut från deras smala grusväg.
Hur som hellst så att vi stenhårt och det tog en evighet att komma loss. Tillslut med draghjälp så lyckades vi ruckla upp oss och begav oss hemåt.

Victors grav som dagarna innan äntligen hade blivit bar och fin, var återigen totalt översnöad, och det var med iskalla fingrar som jag i snöyran försökte tände alla ljus, som blåsten gång på gång släckte.
Till råga på allt så var jag så akut kissnödig också, så jag höll på att göra i byxan =) Ha ha, det finns inget värre stressmoment än det !

Idag så skall jag försöka njuta av solen, för i morgon blir det snö igen så nu sticker jag ut på altanen, men jag skriver mer i kväll.

Ha en underbar dag allihopa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om allt kan gå fel då gör det det;-)! Hoppas bilen klarade sig ivf!

2010-03-22 @ 13:17:59
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Ida

Oj oj..jag säger detsamma, hoppas bilen klarade sig!

Idag fick jag iaf boken (Om Victor)

Fy vad det gör ont att läsa den..

Kramar

2010-03-22 @ 16:41:07
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Känn ingen stress eller press från oss läsare.. du skriver när du har tid,lust och framförallt ork att göra det!! Vi finns här oavsett om du skriver 17ggr om dagen eller en gång i månaden!! :)))



Lite tur i oturen med bilen... en krock hade varit värre,men en biltur ner i diket e väl inte heller så kul,men huvudsaken att ni e helskinnade!!!



Ja man måste verkligen njuta av dessa soltimmar,dom brukar ju säga att det ska vara 10st såna här snökaos-dagar som kommer lite då å då innan våren kommer på riktigt :D



kram på er



2010-03-22 @ 18:48:29
Postat av: mamma/mormor

Vilken tur att allt gick bra med Er vid dikeskörningen. Otäckt när sånt händer med lilla Vilma i bilen!!

Ta till vara solen när den visar sig, vi behöver den.

Kramisar från mej

2010-03-22 @ 19:30:52
Postat av: Jonelin

Jag håller med Marie och de andra..

Känn inte någon stress med att skriva hela tiden.



Njut av solen och varandra och hoppas gräset och blommor kikar fram kring graven snart igen.



Vad läskigt med bilen i diket och framförallt att sitta fast så länge!



Skickar upp torr och fin asfalt och sunkiga, blöta gröna gräsmattor och en del sol från skåne. :-)

2010-03-22 @ 19:40:12
URL: http://jonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback