Tjo

        DATUM: 2010-03-16 TID: 00:32:40

Hej allihopa.
Har haft besök av syrran, hennes kille min mormor och alla deras vovvar idag så jag har inte hunnit skriva här.
Vi har åkt pulka med barnen, varit och ridit, ätit våfflor och så har jag testat min nya ritbräda som jag köpt. Den är till så att jag kan färglägga mina bilder till barnboken direkt på datorn.
Har precis nu suttit och tränat lite och det är SKIT kul men svårt! Jag kommer att lägga in ett litet smakprov så får ni se lite hur den kommer att se ut =)


Här kommer några galna men fina bilder från idag =)
'






























Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vilken underbar dag!!!

Kraaamar

2010-03-16 @ 05:38:02
Postat av: Anonym

Vad underbart med familjebesök! :-)

Och vilka fartfyllda bilder på pulkaåkningen, vilka modiga tjejer! :-O

Och vackra foton från ridningen. :-)



Åhh vad kul med en ritbräda!! Sånn vill jag också ha, vilken modell köpte du? :-)

Är så trött på allt hack det blir med musen..

Ska bli spännande att se resultatet och hur du kommer att lära dig och utvecklas.



Ha en underbar dag! Kram från soligt Skåne

2010-03-16 @ 08:46:08
Postat av: Petra H

Gud vilka härliga bilder!! Tagna mitt i prick kan man lugnt säga! Jag älskade pulka bilderna, satt och fnissade här för mig själv... Härligt med en sådan dag! Kram på dig "främling" =D

2010-03-16 @ 10:26:29
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Malin

Hittade hit via en annan blogg och sitter här med min tvååriga älskade son sovande bredvid mig i soffan och kan inte hindra tårarna från att rinna. Vilken underbar sida och fantastika bilder och vilka underbara människor ni verkar vara! Kommer tillbaka snart! Malin

2010-03-16 @ 12:58:52
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

vilka underbara bilder

2010-03-16 @ 16:43:23
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilka underbara vinterbilder. Full fart i backen!



Kram

2010-03-16 @ 19:09:14
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Det ser ut som ni haft en underbar dag :)))

Vilka toppenbilder!!



Tiden läker inte alla sår...MEN tiden förändrar oss så vi blir starka nog att bära våra minnen!!!



Mååånga kramar till er och den finaste ängeln Victor <3

2010-03-16 @ 20:10:59
Postat av: Jonelin

Hm, vad jag som skrev andra inlägget, men mitt namn verkar ha fallit bort.. :-S

2010-03-16 @ 20:33:09
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Jessica

Haha vilka underbart sköna actionbilder. =)

Postat av: Amanda<3

vilka fina bilder sofie, både på dig, hästarna och inte minst lilla vilma som växer så det knakar. hoppas allt är bra med er, glöm aldrig att victor finns med er hela tiden <3 kramar!

2010-03-16 @ 22:21:18
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Shit där går det undan,modiga tjejer =)

Underbara bilder!

Kram Malin

2010-03-16 @ 22:37:49
Postat av: Malin S

Visste inte alls att du var hästtjej. Men det måste väl ändå vara himla bra för själen=) Stunder i stallet är helt klart underskattat!

2010-03-18 @ 19:29:21
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Har du egen häst? =) KRAM

2010-04-08 @ 08:52:52
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Riktigt roligt m pulka:)

Men äntligen har snön försvunnit:)

Tänkte bara kasta ut en krok här hos dig som håller på m hästar.

Jag söker en ny hästkompis.

Så känner du någon som ska sälja sin häst...barnvänlig och trafiksäker så säg gärna till:)

Din häst är jättefin btw:)

2010-04-12 @ 10:13:42
URL: http://unggammalmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback