Fin dag

        DATUM: 2010-03-08 TID: 21:10:21
Fan jag tror kag blir galen.
Blogg.se har strulat nu i två dagar, ewller så är det min dator som blivit knäpp.
Jag har inte kunnat kommit in och skrivit ett inlägg hur jag än har försökt utan bara blivit utkastad till startsidan hela tiden.
När jag kom hem från stallet nu ikväll så funkade det i alla fall. =)

Idag har det varit en underbart vacker dag, vädermässigt. Sol, fågelkvitter och droppande stuprännor gjorde i alla fall min själ lite lättare.
TV 8 var hemma och filmade här i eftermiddag till programmet Lex Alonso som hade premiär förra veckan.

"Den som kan lagen, kan lagen inte komma åt. I Lex Alonzo får du lära dig hur lagen fungerar. Programledaren Michael Alonzo förklarar på ett lättbegripligt sätt vilka skyldigheter och rättigheter du har i samhället och hur du undviker att råka illa ut."

Så fort filmteamet kom in innanför dörrarna så såg jag genast att jag kände igen kameramannen.
Jag frågade om han hade varit hos oss och filmat förut, men det hade han inte. Jag sökte febrilt i mitt minne för att komma på vart vi hade setts tidigare och så kom jag på det.
Han var en av de som filmade oss och Victor på tv serien Sjukhuset i våras.
- Jaa nu kommer jag i håg er !! utbrister han glatt. Shit vad sjukt alltså, det är ju niii !!!
Vi pratade minnen ett tag och berättade lite om vad som hade hänt efter att film teamen hade åkt därifrån när sista avsnittet hade filmats. Han var märkbart brydd och beklagade verkligen Victors öde.

Allt som allt så gick det bra i alla- Nu skall Vilma få mat så jag skriver mer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Lexi

Ibland är världen liten :P

2010-03-08 @ 21:40:17
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Jonelin

Haha vad skoj!

Ska bli spännande att se avsnittet sen när det kommer. :-)

2010-03-08 @ 21:48:43
URL: http://jonelin.wordpress.com
Postat av: Åsa

Jag har läst om serien och jag tror den kan ha stor nytta för många. :-) Vad spännande att ni ska vara med!

2010-03-09 @ 10:42:43
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

du får uppdatera när ni kommer i rutan :)))

2010-03-09 @ 19:06:56
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Lilla söta Victor. Jag minns han så väl från programmet. Han är faktiskt en av dem jag minns allra bäst... Vilket litet charmtroll han va... Önskade SÅ mycket att han skulle klara sig.. Hoppades. När sista avsnittet hade gått försökte jag hitta information om att han hade kämpat igenom sjukdomen. Tyvärr ser jag nu att han inte gjorde det. Jag beklagar verkligen! Blir så ledsen.. Och kan inte tänka mig vad ni går igenom. Och grattis till ert nya fina liv... hon är verkligen underbar. ALL STYRKA TILL ER! Kram från Trelleborg!

2010-03-13 @ 09:03:21
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Åh, har läst Michael Alonzos bok och började läsa din blogg igår, vet du när programmet kommer att visas på tv? Vilken dag/tid går det på Tv 8?



Oerhört bra blogg du har, du skriver superbra och jag beklagar verkligen sorgen över Victor! Har själv en son som är lite yngre än din Wilma, han låg på neonatalavd. i ett dygn efter födseln, bara det var hemskt :(



Ska klicka hem boken du skrivit så fort jag fått pengar tänkte jag, går intäkterna till något speciellt? :)



Kram på dig! Och grattis i efterskott, såg att du fyllde för inte så länge sedan.

2010-04-16 @ 09:15:59
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback