En bal på slottet =)

        DATUM: 2010-05-22 TID: 16:49:48
Igår for jag på studentbal för att titta på när Cattis dotter Ida skulle anlända till balen.
Herrskapet kom i Taxi och tog emot en massa aplåder när de klev ut ur bilen.

Ida var strålande vacker i en mörk brun/svart klänning och lockat hår =) Lilla gumman, sötast av alla!



                    




    


Det bjöds på strålande sol och svala vindar, så bättre väder kunde de inte ha fått.
När jag stod där och gladdes åt alla glada ungdommar i fina blåsor, så slog en tanke mig. VAD hände med MIN studentbal?? Jag menar, jag har ju tagit studenten men har inget minne av någon bal!
Är jag HELT senil eller strök de helt enkelt denna viktiga dag för oss? Kommer endast ihåg den tafatta balen i nian som var supertråkigt arrangerad i ishallen i Bålsta centrum.

Hur skoj hade det inte varit att få i lite äldre ålder "var nämligen 19" få klä ut sig till Askungen och få vara prinsessa för en dag?
Ur tråkigt i alla fall, om det nu inte bara är jag som har glömt. Hi hi!


I kväll skall jag och Peter, när Vilma somnat, bege oss ut i trädgården och spika ram till mitt trädgårdsland som jag skall ha.
Måtte vi bara få tag på lite bra jord snart så jag kan sätta de förbaskade potatisarna någongång!

Kommentarer
Postat av: Ida♥

Vilken fin klänning Ida hade! Måste jag säga verkligen!



Kommer du verkligen inte ihåg någon bal alls, eller?



Lycka till med potatisarna!

2010-05-22 @ 19:12:47
Postat av: Jenny

Så vacker hon var!!



Men sofie, vi hade juh bal i 3:an också, det var nog du som valde att inte gå på den i så fall tror jag.. =)



Vi hade i alla fall en :)



Kraam

2010-05-22 @ 22:49:36
Postat av: sofie

Ha ha!!!Jag säger ju det ! Har inga minnen alls av det. Det är så skumt =)



Kan ju i alla fall inte ha gått på den eftersom att jag inte var med.



Hi hi

2010-05-23 @ 11:46:52
Postat av: En medmänniska

Väldigt vacker! :)



Kram Malin

2010-05-23 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback