Feberdrömmar

        DATUM: 2010-05-26 TID: 12:29:18
Har haft feberdrömmar i natt.
Konstiga, vridna osammanhängande drömmar där jag blivit jagad, skollad med hett vatten, jagad igen, hälsat på ett litet gulligt barn som förvandlats till en rasande bitande svart katt, nerslängd i till ett monster i en källare och sen jagad igen...


Eftersom att jag alltid kommer ihåg mina drömmar så tydligt, även då jag är sjuk i feber, så har jag suttit här på morgonen och gått igenom den på ungefär samma sätt som man går igenom en film man sett kvällen innan.
Antar att när tanten hällde hett vatten på mig, så stora blåsor växte fram på ryggen, att det var p.g.a att jag har kännt mig brännhet i febern.

Undrar varför jag inte blir bättre ? Nu har jag varit sjuk sen i Lördags, och vips så känner man sig bättre igen, för att senare på kvällen återigen bli dålig.
Har ju min sorge grupp i morgon kväll, som jag så gärna hade velat gått på. Missade nämligen första mötet också, för då var vi bortresta.
Typiskt!!

Nej, nu orkar jag inte skriva längra, Vilma har vaknat och vill ha uppmärksamhet.

Krya på mig =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig

2010-05-26 @ 12:34:43
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Krya på dig,...hoppas att det vänder snart...gick själv runt som du i över en v..medans barnen turades om med det mesta som barn kan åka på..sen när tröttheten tog över helt small det till med en sjuhelvetes halsfluss på mig å vattkoppor på minstingen!!

Ibland e det lika bra att bli ordentligt sjuk så man blir frisk nångång.. än att bara gå med skiten i kroppen!!



Kramis

2010-05-26 @ 13:59:39
Postat av: Veronika

Krya på dig och hoppas du piggnar till snart. Det tar så lång tid att komma tillbaka med ork och kraft när man har dragits med baciller i kroppen en längre tid. Man vill ju så mycket fast man inte orkar.

Kram

2010-05-26 @ 14:22:25
Postat av: En medmänniska

Usch vilken dröm :(

Hoppas verkligen du mår bättre snart.

Kram Malin

2010-05-26 @ 16:49:27
Postat av: Lilian

Oj vad lika dom är syskone4n, hon är sååå himla söt också, lilla Wilma. En riktig "MODELLUNGE

2010-05-26 @ 20:57:23
Postat av: Malin

Krya på dig!

Hoppas du mår bättre i morgon!



Kram

2010-05-26 @ 21:26:16
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja absolut krya på dig.

Kram

2010-05-27 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback