Ingen ork till bus i detta hus

        DATUM: 2010-05-25 TID: 17:20:20
Fortfarande sjuk, så något annat än innesittande har det inte blivit.
Guuud vad dagarna går långsamt när man inte har något att göra och inte heller är kry nog att ORKA göra något.

Vilma, lilla sessan, hon vill så gärna att jag sjunger och busar för henne, men eftersom att hela kroppen gör ont och att jag svettas som en gris så fort jag anstränger mig, så har det tyvärr inte blivit så mycket av det nu.
Vi har en speciell "dans" till låten "Vem är kungen i djungeln" som hon älskar! Hon bara tjuter av skratt när jag kyfter upp henne i luften och när hon får guppa omkring på mitt knä.
Skall be Peter filma sen när jag sjunger den för henne så får ni se. =)



Laban ligger på golvet nedanför mig och ser sååå eländig ut... Stackarn, han ser ut som en blid, halvflådd gris.


                                    



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Stackars Laban han har det inte lätt. Hoppas han bättrar på sig och snart är en pigg och frisk vovve igen.

Åå ser framemot att få se när du sjunger för Vilma =)

Hoppas du mår bättre snart Sofie! Förstår, inte kul alls när man inte är kry nog att orka göra något.

Kram Malin

2010-05-25 @ 18:54:29
Postat av: En medmänniska

Stackars Laban han har det inte lätt. Hoppas han bättrar på sig och snart är en pigg och frisk vovve igen.

Åå ser framemot att få se när du sjunger för Vilma =)

Hoppas du mår bättre snart Sofie! Förstår, inte kul alls när man inte är kry nog att orka göra något.

Kram Malin

2010-05-25 @ 18:55:33
Postat av: En medmänniska

Stackars Laban han har det inte lätt. Hoppas han bättrar på sig och snart är en pigg och frisk vovve igen.

Åå ser framemot att få se när du sjunger för Vilma =)

Hoppas du mår bättre snart Sofie! Förstår, inte kul alls när man inte är kry nog att orka göra något.

Kram Malin

2010-05-25 @ 18:56:13
Postat av: Ida♥

Vad tråkigt att du ska behöva vara sjuk! :(

Haha, ja ni får spela in dansen.

Stackars Laban, men snart (vet inte hur snart) hoppas jag att han blir av med eländet!

Krya igen och Kramar

2010-05-25 @ 18:56:56
Postat av: En medmänniska

Oj ursäkta nu blev det sådär..verkade inte fungera så jag fick göra om det både en och två gånger..för mycket visade det sig.

2010-05-25 @ 19:24:28
Postat av: Heidi

Stackars vovven :(

2010-05-25 @ 22:07:17
Postat av: helena

Era stackare! Den ena av er ser inte ut att vara mycket väsen i=(

Hoppas både du och den "hårige" kryar på er snabbt så lilltjejen får bus i sitt hus igen!

KRAM Helena

2010-05-25 @ 22:51:13
Postat av: Christine

Tråkigt att ni e sjuka och hoppas att ni kryar på Er. Ville Önska lilla Wilma Grattis på namnsdagen idag. Kram

2010-05-26 @ 09:50:58
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Stackars Laban! men kan inte låta bli att fnissa lite när jag ser bilden, förlåt ;)

Usch inte kul att vara sjuk! Jag har en eländig huvudvärk som kommer varje dag och blir täppt i näsan varje kväll! blä!

Kramar!

2010-05-27 @ 23:15:33
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback