Vilma

        DATUM: 2010-05-09 TID: 18:35:57
Som jag trodde så blev jag lite sjuk idag.

Har haft ont i kroppen, är stel som en pinne i nacken och har ont i halsen. Men jag skall inte klaga då det nog snart går över.





               



Vilma är i en riktigt underbar period just nu då hon bara glider igenom dagarna och är - superlycklig!=)
Hon ligger och jollrar för sig själv vart man än ställer ner henne och kommer man för att prata lite, så skiner hon upp som en sol.

Självklart så blir hon ledsen när hungerna smyger på, men det får man faktiskt bli, även när man är en liten solstråle =)

Allt mer, dag för dag - så upptäcker jag nya saker som påminner om Victor, och hon blir gradvis mer lik honom. Ibland rycker man nästan till då likheterna kastar tillbaka en ett par år bakåt i tiden, då han var lika gammal.

Snart är hon fyra månader, och det är otroligt vad tiden har gått fort, eller hur? Tänkte faktiskt åka förbi badhuset med henne för första gången i veckan, och se vad hon tycker om det.
Skall ta en massa kort =)

I morgon åker jag och Josse med henne till Öppnaförskolan igen så hon får träffa sina små kompisar och efter det tar vi en lunch i centrum.
Hoppas på bra väder igen =)


Ha det bra tills nästa gång !





      

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Vilken underbar bild på Vilma! Hon verkar verkligen vara en liten solstråle :)

2010-05-09 @ 20:27:37
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Clara

Beundrar dig så otroligt mycket. Tycker att du verkar vara en så stark människa trots allt du gått igenom. Hoppas allt är bra, Kram

2010-05-09 @ 21:13:40
URL: http://claratornqvist.blogg.se/
Postat av: carola åkesson

TOKSTOLLAR!!!!!!!!! NI SKULLE FIXAT LEGGET OSH SJUNGIT. NI HADE KOMMIT MED BÅDA 2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA LEG VAD SUR JAG BLIR. HADE BLIVIT JÄTTEBRA

2010-05-09 @ 22:31:56
Postat av: Tessa

Uuuuursöt e hon verkligen!!!!

Kan du inte lägga upp ett side by side kort på dom i samma ålder..!? :)

2010-05-09 @ 22:33:07
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tess

Vacker men sorlig bild på dej och Josse...

Wilma är ju sååå sö som alltid..



Kram

Tess mamma till 2 grabbar

2010-05-10 @ 09:12:53
Postat av: Äm

Måste bara fråga.

Vad heter låten i Victors film, Vart helt såld på den.

2010-05-10 @ 12:49:31
URL: http://mammatillalwin.blogg.se/
Postat av: Ida♥

Haha, vad kul för att Vilma komma ut till badhuset!

Vilma o Victor är så fina, tänk om båda två varit där hos er!

Fast å andra sidan vart ju Vilma Victor ungefär, men man önskar!

2010-05-10 @ 14:52:28
Postat av: Filippa

Jag läste din "artikel" i en tidning och vart helt berörd det du skriver om er victor är så vakert men ändå så¨sorgligt, asså jag är ju bara 12 år men aa jag höll på att börja gråta när jag läste sidorna om victor<33

lycka till med allt och fett söööt eran Vilma e!!:):):):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)::):

2010-05-10 @ 18:34:26
Postat av: En medmänniska

Härligt inlägg om Vilma♥ i sina söta Tummenkläder.

Bilden på er hos Victor♥ skär i hjärtat. Ni gör så vackert hos honom.

Kram Malin

2010-05-14 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback