Snabb resume

        DATUM: 2010-11-29 TID: 11:30:23

Hej allihopa, hoppas att ni har haft en strålande helg!


Vi har varit ute i nya huset och donat varje dag, så jag har inte haft möjlighet att skriva. Ett steg i taget, och vårt hem börjar ta form och snart är nya köket klart, jag skall lägga in blider sen.


Idag är det smällkallt och jag skall snart bege mig in till Bålsta för att ta en lunch med syrran. Barnen skall hämtas klockan två så vi passar på innan.

Vilma mår toppen förutom att hon börjar få de övre tänderna, så nätterna är lite jobbiga.

Jag skall lägga in lite bilder i eftermiddag och berätta vad vi sysslat med.


Kommentarer
Postat av: Katja Leskelä

Hej!

Vad spännande med huset! Hoppas att allt flyter på bra med köksbygget och flytten.

Elma börjar också få tänder där uppe, så hon är ganska grining på dagarna men nätterna har gått bra hittills (peppar, peppar...)

Hoppas vi ses snart!

Kram/Katja

2010-11-29 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback