Spöket Laban

        DATUM: 2010-11-24 TID: 22:25:46

Snart är det jul, och finns det någon härligare känsla än att se ett barn öppna en julklapp med förväntan i blicken?!

Vilma har, helt utan påverkan från oss (har försökt få in henne på Lilla Anna) så är hon precis som sin bror, HELT betagen i Spöket Laban.

Det spelar ingen roll om det så bara är en bild på haklappen eller mössan, så fort hon ser den lilla figuren så skall hon pussa och busa med honom =)

spoketlaban.com kan ni gå in och se deras fina nyheter inför julen. Allt ifrån fina babysitters till praktiska badböcker!


Själv har jag valt ut några produkter som jag tror Vilma skulle tycka om att få.




Väggstickers Wallies Spöket Laban NYHET

Laban "stickers" som mn kan sätta på väggen måste jag ha! Vilma skulle bli stört förtjust att vara omgiven av sin favorit =)






Laban Spökeri- och buslåda


För de lite större barnen så har de fått in en rolig spök och bus låda, som garanterar en hel del skratt och spratt i familjen =)







Labans bil med fart


Söööt!!!







Fleeceoverall Spöket Laban Blå


Vilma är helt utan overall för tillfället, och jag har länge gått och tittat på den här nu!








Spöket Laban – Bullar & Bång DVD

Spöket Laban filmen som gick på bio förra året. Roligt för hela familjen, även för de minsta =)





Badlakan Lilla Anna

Det här badlakanet kommer från Klippans Linnväveri och för en liten badtjej som Vilma så får den en säker plats i julklappslistan.








Jag blev så glad när jag såg böckerna nedan, speciellt den första. Vilma ÄLSKAR att läsa, allra mest "flik" böcker så den MÅSTE jag köpa. Frågan är bara om hon skall få den i julklapp eller i ettårs present ?



"Var är?" sa Lilla Anna

Badbok med Laban
Badbok







Peka med Tummen

Pekbok





Oj oj oj vad mycket fint.


Föresten! Glöm inte att du får 15 % rabatt om du handlar från Victors sida och anger hans namn vid betalning.


Kommentarer
Postat av: Hanna K

ÅH vilka fina saker! Den översta boken "VAR ÄR? sa lilla Anna" brukar vi läsa för Kiron, 3 år, han gillar den skarpt! =)

Dikten i inlägget nedan får en verkligen att haja till, stanna upp, det är ju så det känns när man förlorar nån man älskar, och jag kan tänka mig att det var tusen gånger värre med ett barn.

Stor kram.

Postat av: En medmänniska

Så underbara saker! Rörd att läsa att även Vilma är så betagen i spöket Laban precis som sin storebror. ♥Mina tankar går direkt till Victor så fort det är något med spöket Laban och såklart även nu på Vilma♥

Kram Malin

2010-11-25 @ 15:10:13
Postat av: felicija

Hej,

såg din reklamfilm alldeles nyss på 4;an trots att den var väldigt kort så fick jag tårar i ögonen.

stor Kram!

2010-11-25 @ 20:19:35
URL: http://heavenlysnowflake.blogspot.com/
Postat av: Mirre

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/19/deltagarna-har-sjalva-erfa/



Har sett klippet jag med... starkt gjort av dig Sofie!

2010-11-25 @ 21:57:18
Postat av: Maria

Hej. Min dotter Nellie på 2 1/2 år älskar oxå laban å labolina ser minst en gång per dag på någon av hennes laban filmer. Laban,labolina och pippi är hennes idoler. Hon tröttnar aldrig en annan börjar tycka att filmerna är tjatiga men inte hon. Så vi bakar laban chockladbullar å labankaka. gullungar

2010-11-25 @ 22:42:57
Postat av: Heidi

Jättefina saker! Blir sugen på att köpa till bebben i magen men det får nog vänta ett tag till!

2010-11-26 @ 22:05:02
Postat av: Helena Ljunggren

Det är kul att det "gamla" går igen till dagens småttingar :D

2010-11-29 @ 10:07:12
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback