Host host....

        DATUM: 2010-10-05 TID: 19:34:42




Idag har jag och Vilmis varit på Kyrkis hela dagen. Hon tränade på att krypa och kämpade på som bara den.


Natten som var bjöd inte på så mycket sömn, då hon både är snorig och täppt - samtidigt ! Hur lätt kan det vara att andas med napp i munnen om man inte får luft genom en snorfylld näsa =(


Själv hostar jag fortfarande, och det verkar inte finnas något slut på eländet. Snart tvingas man nog till en lungtransplantation... Bläää vad trött jag blir... Bara spottkoppen som saknas.









Vilma fick smaka lite på en cocos topp kväll och jädrans vad hon gillade det =) Hi hi, mustach fick hon på köpet !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos!!

Själv har vi oxå varit på kyrkis och förkylda är vi oxå! Hoppas ni får en skön kväll!

Kram på er

2010-10-05 @ 19:46:53
Postat av: Anna

...Kram från Anna... ska det vara :)

2010-10-05 @ 19:47:42
Postat av: Githan

Åh, så söt hon är er lilla tjej. Och så lik sin storebror hon är, speciellt på den här bilden.

Kram till er alla!

2010-10-05 @ 23:00:57
Postat av: Amanda

så söt hon är lilla vilma..o såå himla lik victor hon är, mer o mer för dag tycker jag..många kramar till er alla :)

2010-10-05 @ 23:37:38
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Kiia

Hej på dej, ville bara medela att du denna vecka är veckans blogg hos mej :) Hoppas ni blir kryare snart... kram

2010-10-06 @ 09:01:41
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina

Fina lilla tjej och så otroligt lik sin bror <3

2010-10-06 @ 09:48:33
Postat av: En medmänniska

Underbara bilder =)

Hoppas verkligen ni kryar på er!

Varma kramar Malin

2010-10-06 @ 21:39:38
Postat av: Anette

Vad fin hon är!



Ja, det vore jättekul att ses! Jag åker upp nu i oktober, men det kan bli lite tight att ses då eftersom jag redan har massor planerat. Min mamma fyller år och jag åker bara upp fre-måndag. Men nästa gång vi kommer upp, vilket inte lär bli om allt för lång tid, så ses jag gärna :)



Hur är allt med er annars?



Kram!

2010-10-07 @ 15:04:50
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nämen vilken sötis :-) Har läst din blogg länge men inte lämnat ngn kommentar.. tror jag ;-)



Gillar din blogg iaf och tycker ni är två väldigt starka personer!



Mvh



Jossan

2010-10-07 @ 19:37:42
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback