Jobb

        DATUM: 2010-10-19 TID: 20:55:08

Krångel med datorn igen - och därmed tre bloggfria dagar. Har dock haft fullt upp ändå då varvar vardagen med  CV förberedelser inför jobbansökan.


Ja det börja nalkas jobb i dessa mökra tider. "Snart" skall Vilma skolas in på dagis, och det närmar sig med stormsteg. Skulle jag bli erbjuden ett jobb idag så skulle jag nog hoppa på det på en gång, då Peter har möjlighet att vara pappaledig.

Det är med tvetydliga och dubbla kännslor som jag funderar på min framtida karriär. Vart vill jag se mig själv om några år, och i vilket forum skulle jag trivas bäst...
Jobb är viktigt att man trivs med och min dröm är att hitta något som jag känner passar mig och mitt liv just nu - men det är svårt att hitta då arbetslösheten är stor i Sverige och konkurrensen hög.


Nej, om det är någon därute som vet om ett jobb som skulle passa mig - var inte blyg med att säga till!! Jag behöver alla tips jag kan få!


Kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Starta något eget! Samarbeta med Barncancerfonden och föreläs eller skriv fler böcker! Jag borde kunna komma på fler saker, men jag är en smula höst-trött. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback