Många resor blir det....

        DATUM: 2010-09-23 TID: 22:55:42

En busy dag idag som bara flög iväg. Det började med att ungarnas buss inte kom fram till Krägga, bara för att det tydligen låg något hinder på vägen, som fick tvinga den att vända.
Så Peter ringer mig kvart i åtta och berättar att jag måste skjutsa barnen till skolan. Så det var bara att väcka Vilma - som precis hade somnat om - klä på sig, hoppa in i bilen och bege sig av.

Som tur var så hann vi i tid, så de slapp komma försent till första lektionen. =) 










Återvände hem, åt frukost, lekte med Vilma, gick en långpromenad och Vips! - så var klockan kvart över ett.
In i bilen igen för att hämta Thea som slutade kvart i två.
Eftersom att det är hennes namsdag idag, så stannade vi på ett Cafè på vägen hem och tog en "namsdagsfika". Thea beställde en smarrig Cupcake och jag en hederlig bulle =)









Efter fikat så åkte vi upp till stallet för att mocka samt göra i ordning höpåsar och mat. Thea agerade stallpiga och med varsin grep i högsta hugg så skyfflade vi bajskorvar så det bara stänkte där inne =)

Vi luktade nog inte så jätte gott efteråt, så hem igen för att slänga sig i duschen innan middagen skulle lagas och serveras. Linnea hade handbollsmatch klockan kvart i sex, och något i magen innan är super viktigt.

Det var på håret att alla hade hunnit ätit klart innan jag för tredje gången den dagen, packade in allt i bilen igen och begav mig till Bålsta...






Linneas lag vann matchen med 9-3 så hon var i alla fall nöjd, speciellt eftersom att de spelade mot killar =) Extra mycket credit för det !




Heja syrran!!!!






Kommentarer
Postat av: Kristina

Som jag alltid säger. Dygnet borde ha flera timmar. Känner att jag i samband med jobb agerar taxifirma o bankomat till kidsen...

2010-09-24 @ 00:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback