Pucko!!

        DATUM: 2010-09-24 TID: 20:50:07

Idag har jag och Vilma varit uppe vid kvarnkojan med Öppnaförskolan. Vi mötte upp Nina och hennes lilla Samuel och spenderade förmiddagen bland kottar, gräs och barr.

Det var väldans trevligt, ända tills ett litet barn hällde en hel flaska Pucko i min handväska!!!

Allt blev totalt neddränkt och jag fick fiska upp pryl efter pryl som låg och simmade längst ner i botten. Plånbok, papper, tågremsor, ja - det mesta blev dränkta i det mjölkiga badet.

TYPISKT!! Varför var han tvungen att sikta på just MIN väska??? Jaja, inte hela världen =) Nu får jag ju en anledning att köpa en ny !




Vilma och Laban har morgonmys






Två busungar på utflykt !'






Man blir trött efter en utedag =) Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Den översta bilden!!! DEN ÖR UNDERBAR!

Tycker du ska göra den till en tavla.

Jösses vad jag gillar den :D kramar!

2010-09-24 @ 22:33:54
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Hehe nice med lite Pucko i handväskan!!! Busiga ungar...=)

Postat av: sara

det märks att du inte är van med barn men du är kul än då.kram

2010-09-25 @ 20:25:53
Postat av: En medmänniska

Å neej men precis, nu har du ju en anledning att köpa dig en ny väska Sofie. Får se det så ;)



sara: vad ska man säga men kort och gott, du är verkligen ett PUCKO!

2010-09-27 @ 12:17:21
Postat av: Mikaltilda

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 12:12:24
URL: http://mikaltilda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback