We R Family

        DATUM: 2010-09-07 TID: 21:35:53

Fick äntligen en tid hos läkaren idag och hon skrev ut recept på Cocillana.
Nu ser jag fram en natt där jag förhoppningsvis får sova utan att hosta lungorna ur mig.


I morgon skall jag på We R Family eventet som hålls på Volvo Showroom i Sthlm. Ann Söderlund skall dit och signera sin nya bok och så kommer det att presenteras en massa nylanserade produkter från olika barnklädes märken.

Samtidigt skall jag passa på att möta upp en gammal väninna som jag varit "bästis" med när vi var små, och vi har inte sett varandra på typ 6-7 år, så det blir super kul!
Hon har också ett barn, en son som är en vecka äldre än Vilma så vi får se vad de säger om varandra =)


Nej, det blir ett kort inlägg då Cocillanan får mig att bli yr, hi hi... Så nu skall jag dansa i säng och sedan försöka komma upp i tid, om jag vaknar förståss =)!!



Godnatt!!!!


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Hoppas verkligen Cocillana biter på så du blir av med hostan Sofie! Hur är det med Vilmas hosta? Bättre? Hoppas det.

Va spännande, ha det så trevligt på träffen imorgon med din gamla väninna!

Kramar Malin

2010-09-07 @ 21:54:37
Postat av: Ewa

Tänk på att Cocillana är stark. Att man kan få vissa biverkningar och att man inte skall köra bil. Själv tål jag den men har bekanta som fått biverkningar och fått sluta direkt med den. Tål man den är den kanon.

2010-09-08 @ 10:14:00
Postat av: Apan satt i granen

Hej Sofie!



Kul att ses idag.



Det blir säkert fler gånger.

Kram på dig.

2010-09-08 @ 21:28:24
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback