Risk för läckage...

        DATUM: 2011-04-05 TID: 13:54:12

Idag är det Tisdag och det är dags för det stora genrepet inför galan.

Vaknade med magen i uppror, och har sprungit på toa hela morgonen. Mår illa och pissar ur röven så att säga... Förlåt, men så är det bara...



Halsen känns i alla fall bättre idag, är bara rädd att jag skall göra på mig om jag tar i när jag sjunger... Arghh...
Det vore just snyggt!

Har käkat Imodium tabletter och hoppas nu på att det skall vända till det bättre så håll tummarna!


Nu skall jag packa in Vilma i bilen och dra, så jag får lägga in lite bilder och kanske en videosnutt ikväll!


Bye bye!






Håll tummarna och "Kniiip!!"


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Jag håller tummarna Sofie! Så söta ni är, Vilma blivit så stor ♥

Kramar Malin

2011-04-05 @ 15:10:07
Postat av: Åsa

Så fin blogg, ni är så fina! Älskar bilden på lille Victor i headern. :)

2011-04-05 @ 15:47:27
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Katja

Haha! Vilken bra bild, Vilma ser supercool ut:) Lycka till!

2011-04-05 @ 16:18:43
Postat av: Johanna

Härlig bild! Vilma har blivit stora fröken redan :)

2011-04-05 @ 20:31:43
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Håller med, Vilma har verkligen blivit "stor".

Lycka till - hoppas allt gick bra!

2011-04-05 @ 20:47:41
Postat av: Felicia

Vilken fin bild på dig och Vilma!! =)

du kommer klara Galan galant du är ducktig och modig du sjunger jättefint. När jag hör låtarna från Victors begravning så får jag goshud för du och dina systrar har så otroligt vackra röster!=)



Sköt om er o ta hand om er!!

Stor kram till er och lycka till...=)

2011-04-05 @ 20:59:30
Postat av: Hanna K

HOppas det gick bra på genrepet, förstår att det är nervöst!! Jättefin bild, Vilma ser så stor ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback