Bildkaskad To- Sön

        DATUM: 2011-04-18 TID: 22:59:17

Torsdagen i bilder.

Vår fint vid graven...


























Min födelsedag anlände på Fredagen, och på kvällen så kom familjen över för att grilla.
Det blev grillspett samt en massa annat gott.

















Jag fick bland annat en eldkorg i present, och den användes flitigt under hela helgen.
Vi satt lång in på natten runt den brännande elden och bara mös. Det var såå mysigt =)













Både Lördagen och Söndagen bjöd på sol och värme. Josse och Fredrik har på denna bild ockuperat mina Baden-Baden som jag fick av mamma, Kent och Therese.
 








Vilma och Kent på promenad =)




















Det skall börjas i tid Vilma =)










På Söndagen så åkte jag, Peter, Vilma och mamma iväg för att titta på höns samt två minigrisar som snart skall bli ett nytt tillskott till familjen.

Vi bokade två små raringar som för tillfället hette Marie och Dyng Yngve. Vi vet inte riktigt om det funkar med namnen, så det blir nog Victoria och Daniel i stället.

Nu skall vi bara göra i ordning fint med en stooor ute hage samt ett mysigt krypin i ladan.



Den 11:e är de 8 veckor och leveransklara. Då skall vi också hämta hem lite höns av rasen Brama och Dvärgkochin.
Brama tuppen är redan ett år, men hönorna ganska nykläckta.  Det blir två tuppar eftersom att det är två olika raser men eftersom att den ena anländer först och utoumatiskt får ett revir, så kommer det gå bra när dvärgtuppen sedan anländer betydligt yngre.



Minigrisar


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Mycket fina bilder! Spännande med så många nytillskott till er! =)

Postat av: Tess

SÅ fin hon ä Wilma och så fint ni gjort hos Victor..

Din eldkorg verkade ju en riktigt bra present..



Jag läser fortfarande hos dej varje dag även om jag inte skriver så ofta längre..

Jag hoppas ni mår bra i nya huset och har ens kön vår..



Kram Tess mamma till 2 grabbar

2011-04-19 @ 21:46:25
Postat av: Lotta Nyström

2011-04-20 @ 12:56:52
Postat av: Lotta Nyström

Hej!



Hade visst lite bråttom och slant på tangenterna, men gör ett nytt försök!



Önskar en jättefin påsk!



Kramar från Lotta i Västerås.

2011-04-20 @ 12:58:11
Postat av: En medmänniska

Så Underbaaaaara bilder! ♥ Vilma så otroligt söt, man ser så mycket av Victor i henne ♥

Väldigt fint ni gjort hos er prins, berörd som alltid.



Va spännande med de nya tillskotten till er familj! Så söta kultingar =) De kommer stormtrivas hos er, som sagt, ni ser ut att bo fantastiskt mysigt!

Hoppas ni får en fin påsk med mycket sol.

Många kramar Malin

2011-04-20 @ 19:54:11
Postat av: Elin i Malmö

Åååå! vad mysigt med grisar och höns!! :-)

2011-04-20 @ 21:49:03
Postat av: Anna

föredrar Dyng Yngve framför Daniel! :D

2011-04-22 @ 14:32:16
Postat av: Gabriel

Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är ensamstående pappa till två grabbar.. Har själv precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

2011-04-22 @ 19:03:52
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilket härligt tillskott :) tittade på klippet från galan och det var så fint, du och din syster var så duktiga.



Kram

2011-04-22 @ 22:47:33
URL: http://kiznics.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

supermysiga bilder =)

2011-04-23 @ 22:50:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback