Jo jo...

        DATUM: 2011-04-03 TID: 19:42:41
En grå och trist dimma sprider ut sig över åkrarna utanför köksfönstret och dämpar därmed vyn till ett fåtalmeter.


Luften ute känns varm men fuktig och en sorts krypande blöt kyla letar sig in i varje vrå den kommer åt.
Ja, den stora solen som för några dagar sedan visades på väderkartorna runt om i landet, verkar vara som bortblåst, och man får återigen dra ner mössan över öronen och hoppas på bättre dagar framöver.
Onsdag såg lovande ut om man skall lita på kvällens väderprognos.


Blev väldigt glad när jag såg att så många kommenterat och att ni varit så positiva om vår idè, vi hoppas verkligen att vi kan kicka igång snart.
På Torsdag så skall de två andra ljusdesignerna vara klara i 3D, och i slutet på veckan hoppas jag ha mer kött på benen så att vi kan gå vidare i förhandlingarna.


I helgen så har mamma varit på besök, och igår så var det inplanerat att vi skulle åka till Eskilstunas äventyrsbad tillsammans med mina systrar, min morfar och hans fru Yvonne, barnen samt Peter, mamma och Kent.
Allt var färdig packat på kvällen då vi märkte att Vilma låg och hostade på övervåningen.
Vi tänkte väl inte mer på det, fram tills hostandet övergick i allt tätare attacker och lät gällare och gällare.
Vid 12 gick jag och mamma och lade oss, men hann inte mer än upp för trappen, då vi hörde det välbekanta ljudet av en "KRÄK!!"
Jo, då, mycket riktigt så låg Vilma och kräktes för fullt i sin säng och så var circusen igång igen.

Hon fortsatte att hosta ömsom spy hela natten och på morgonen så var det bara att informera nära och kära att badandet var inställt.
Barnen som blev jätte besvikna fick följa med Peter på bio i stället och jag och mamma blev sittandes med stackars Vilma.
Det verkar  -"peppar peppar" - inte vara magsjuka utan istället en förfärlig förkylning, så idag mår hon mycket bättre.
Lite feber botas lätt med kärlek och alvedon.


Idag var vi på besök hos morfar och Yvonne på middag, och då fick stumpan bli lite ompysslad =)Nu sitter Vilma och drar mig i byxorna och vill att jag omedelbart avlägsnar mig från datorn, saå mer än så här hinner jag inte just nu.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mari och Katarina

Hej!

Snälla kontakta oss på [email protected]



Ha en fortsatt bra dag mvh Mari och Katarina

2011-04-04 @ 11:19:31
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Hej, jag måste bara fråga en fråga...

Vet inte riktigt om de är passande, men jag måste få ett svar för jag är jätte orolig.



Hur märkte ni att er son hade cancer?

Jag är jätte rädd att någon av mina barn ska ha det, utan att jag märker de. Och sedan att de blir för sent att göra något åt det :(.



Tacksam för svar.

Mvh. Mia

2011-04-04 @ 18:30:19
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: claes-göran olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla

skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2

2011-04-04 @ 19:34:21
URL: http://www.nattstad.se/classeslillablogg
Postat av: Moa

sjukdomar kommer alltid när det är som minst lägligt. hoppas vilma kryar på sig snart och att ni kan åka och bada någon annan dag allihop! kram

2011-04-05 @ 12:46:14
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback