Feber och sånt...

        DATUM: 2011-12-31 TID: 00:11:10
Hej allihopa!! Har försökt att blogga nu i flera dagar men det har varit problem med min bilduppladdare. Ja ja, en liten kort resumé hinner jag ju ned så här kvällen innan det nya året. Veckan efter jul har rasat på i snabb takt och mesans jag och Peter har jobbar hela dagarna, så har Vilma haft julledigt med mormor. Jag har mest känner mig stressad och trött och har miljoner saker som jag skulle vilja hinna med. I onsdags åkte jag, mamma och badade med Vilma efter jobbet. Äntligen lyckades vi hitta ett tillfälle då hon varken var hostig eller snorig. ÄNTLIGEN!!! Vä inne i badhuset gick allt kanon och Vilma var överlycklig . Hon ville inte kliva upp ur bassängen när det var dags att avrunda och gå och duscha. Väl hemma igen så åt vi middag och tig det lugnt. Vilma var helt slut och somnade tidigt. När ja några timmar senare kryper ber bredvid henne i sängen så märker jag till min fasa att ungen är skollhet! Aj maj god!! Inte vara sjuk nu snälla lilla tös, inte igen! Tyvärr så var så fallet och ny sitter jag här i sängen 2 dagar senare och suckar. Jaha det var ju kul med ett sjukt barn på nyårsafton... Stackars Vilma. Nu när hon äntligen fick fara till simhallen, så lyckades hon andas in någon liten bacill. Hoppas nu att febern går ner så pass att hon är piggare i morgon iaf. Nej j nu måste jag sova, är sååå trött! Vi hörs hörnor! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna Silfver

Önskar Er ett Riktigt Gott Nytt År!!!

Hoppas vi kan få till en träff under 2012 i alla fall :-)

Hälsa alla!

Stora Varma Kramar <3

2011-12-31 @ 14:08:42
URL: http://utrotaklumpen.com
Postat av: Hanna K

Ja det är typiskt, vi har exakt samma här, aldrig friska samtidigt så vi kan åka till badhuset...Nu idag på nyårsafton är både jag och båda barnen knallförkylda med hög feber, så det blev inte en särskilt festlig nyår...

Gott nytt år på er!

Postat av: Heidi

Vilken otur :( Hoppas att lilla tjejen mår bättre nu!

2012-01-03 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback