Julafton

        DATUM: 2011-12-26 TID: 16:30:02

Hejsan allihopa!

Nu har jag 5 minuter över och passar på att lägga över lite bilder från julafton. Syrran har alla bra - så jag beslutade för att endast lägga upp några nu och sedan kompletera.

Förutom det faktum att jag blev otroligt förkyld under Torsdagen och att febern smög sig på några timmar senare - så tycker jag att allt flöt på bra utan några större bekymmer.


































Under julklappsutdelningen så låg all focus på Vilma, och självklart så kom tomten på besök. Jag som trodde att Vilma skulle bli rädd och blyg, fick tji på mig då hon sturskt nog tog tomten i hand och glatt berättade att hon ätit korv.
Paketen ramlade in och hon var mycket nöjd med denne generösa farbror.
























Puss tomten!








Kvällen avslutades med en mysig fackeltur på kärra efter fyrhjuling.


Hoppas att ni alla har haft en urmysig julafton och jag önskar er ett fortsatt gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Em

Underbara julbilder!



Tänk att eran lilla sötfia fyller två år snart, var ju nyss hon kom till er. God fortsättning!

2011-12-27 @ 14:05:44
Postat av: pappa

Tack for en jatte trevlig julafton med Vilma i centrum sa klart. Mycket god mat. Halsningar fran ett soligt Agadir. Kram till er alla

2011-12-27 @ 21:45:40
Postat av: Hanna K

Härliga bilder! Ni verkar ha haft en urmysig julafton!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback