Zzzzzzz

        DATUM: 2011-02-24 TID: 21:06:40
Är hemma igen efter en LÅÅÅNG dag på jobbet...

Mina ben värker och ögonen är tunga som sten. Måste snabbt hoppa i säng och försöka få lite sömn innan jag skall upp igen.
I morgon skall vi vara i Solna och börjar 10 så det blir lite senare iaf.

Ni kan föresten aldrig gissa vad som hände mig i morse... Jo jo... Jag skall berätta i morgon. Tror fortfarande att det var en mardröm...



Det blir ett kort inlägg idag, men jag får ta igen det i morgon.

Sov gott allesammans så höres vi!


//Sofie

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gaah man kan inte skriva så och att man ska berätta imorgon, blir asnyfiken ju.....

Hoppas det inte var ngt otäckt bara.

Sov gott o kram.

2011-02-25 @ 01:05:27
Postat av: Felicia

Nu blir jag nyfiken vad som hände...=)

hoppas det inte va ngt otäckt bara!



Kram Felicia!

2011-02-25 @ 10:38:29
Postat av: En medmänniska

Usch va var det som hände dig Sofie? =(

Hoppas helgen blir lugnare för dig efter allt jobb.

Kram Malin

2011-02-25 @ 12:56:29
Postat av: Petra

Vilken fin blogg du har om ditt liv och din fine lille Prins!!

2011-02-25 @ 14:37:08
Postat av: Mamma

Ta väl hand om Dej!! Vila Dej ordentligt i helgen, så att du får nya krafter.

Många kramar mamma

2011-02-26 @ 11:00:58
Postat av: Anna

När mina barn hade vattkoppor nu i veckan och jag hade tid över till att ligga i sängen och läsa så hittade jag en gammal oöppnad Mama på under mitt nattduksbord.



Det var det nr som du utnämndes till Årets Mama Hjälte, och på så vis hittade jag hit.



Jag har nu sträckläst mig igenom bloggen under 7 timmars tid, ömson grinandes ögonen ur mig, omsöm skrattat åt ditt underbara språk och däremellan pussat och kramat på mina barn som om det vore sista gången.



Du har verkligen öppnat mina ögon om att det gäller att ta vara på varje sekund med de små, att man måste stanna upp ibland och bara vara.

Min äldsta är snart tre och går igenom ett vansinnigt trots som jag varit fruktansvärt trött på det sista, men nu när jag läst det här har det sjunkit in att det är ok. Jag får vara trött men jag är också tacksam över att hon är frisk och håller på att utvecklas till en alldeles speciell individ..



Jag känner mig nästan frälst av beundran till dig och din familj som genomgått det här fruktansvärda som inte borde finnas, men tack för att du har orkat skriva så fantastiskt fint om det!

2011-02-28 @ 15:08:09
URL: http://killforkicks.wordpress.com
Postat av: Ewa

Hoppas allt är bra med er. Läste att du skulle berätta vad som hänt dig på morgonen. Inget mer har du skrivit om detta. Brukar bara läsa din blogg knappt aldrig skriva något själv.

Inte utan att man blir orolig vad som hänt.

Ha en fin kväll

2011-03-01 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback