Tack tack!

        DATUM: 2011-01-12 TID: 20:43:57
Tack så hemskt mycket allihopa för era tips !

I dag var jag och handlade alla tillbehör, och jag var först inne på att besöka butiken "kaburken" i järfälla, men ändrade mig sedan på grund av tidsbrist och körde på ICA Maxi samt Willys.

Det jag mest behöver nu är röd Sugerpaste till Lilla Annas klänning och det är svårt att få till med karamellfärg. Skall kontakta en tjej i min mamma grupp som gör super fina tårtor och se om hon har någon =) "Tack för tipset gumman"



Har haft stor röjning av huset idag. Ut med julgranen då jag vägrar vänta en enda dag till!! Den hade ännu inte börjat barra och jag ville att det skulle förbli barrfritt på golven.
Peter är ute och plogar som vanligt. Det verkar bli mycket sådant den här vintern, men man skall väl inte klaga. Jag menar titta på alla stackare i Brisbane, Australien. De får simma omkring om de vill besöka sina hus samt ta båten till jobbet.

Nej, det finns de som har det sämre !!



Kommentarer
Postat av: Just me

20dag Knut är inte 20 januari utan den 13 januari, så den 13 dansar julen ut. =)

2011-01-12 @ 21:56:53
Postat av: sandra

Ja det finns det alltid... vi ska inte gnälla ;)

2011-01-12 @ 22:55:52
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för att ni håller koll på mina missar!

Har ändrat datum felet =)



Kramar Sofie

2011-01-12 @ 23:18:35
Postat av: Kajsa

Hej Sofie. Vår jul dansade ut i lördags. Jag kände inte riktigt för att titta på alla tomtar längre.

Hoppas ni får en jättebra dag på Vilmas födelsedag med massor av skratt och glada minnen. Ta mycket kort så vi får se! Din tårta blir nog jättefin. Kom ihåg att i Vilmas ögon så är det den FINASTE tårta hon nånsin sett.

Kramar från oss tre

2011-01-13 @ 10:02:40
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback