Möte

        DATUM: 2011-03-02 TID: 23:03:56
Har nu kommit hem från mötet med Barncancerfonden, vilket var väldigt givande.

Gruppen bestod av 6 stycken personer från olika delar av landet, som alla på sina sätt bidrog med viktig info samt åsikter om vad som kan förbättras inom information på webben.


Tanken slog mig när jag satt där runt det långa konferansbordet - att trots att jag jobbat och varit ganska mycket involverad i Barncancerfondens arbete förut, så var det mitt första besök på deras huvudkontor.
Det är alltid trevligt att se arbetsplatsen där så många eldsjälar sitter varje dag och arbetar med detta viktiga ämne.


Stannade förbi graven på vägen hem, och sade godnatt till Victor. Det blåste lite kallt från det öppna fältet som sträcker ut sig bakom häcken nedanför, och på vissa ställen hade snön återigen drivit igen.
De tända gravljusen som slumpvis placerats ut runtomkring trädet och stenen, fladdrade oroligt i takt med vinden.

Med tyngd i både hjärta och steg, slängde jag som vanligt iväg en slängkyss mot Victor samtidigt som jag drog jackan tätar om kroppen.
På parkeringen stod bilen igång med Vilma rofyllt sovande i baksätet och med en sista blick mot den dunkelt upplysta kyrkogården styrde jag sedan resan hemmåt.





I morgon fyller pappa 60, så vi skall dit på middag klockan 19.00.
Kommer dock att åka dit tidigare då jag har ett möte i Bålsta klockan halv tre.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag, och att ni får en fortsatt fin vecka =)


Godnatt och sovgott !


Kram


Kommentarer
Postat av: ☆VERONICA☆

Hoppas ni får en skönt slut på veckan och ta hand om varandra!½

2011-03-03 @ 13:09:43
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Blir så rörd av att läsa om ditt besök hos Victor igår. Ser det hela framför mig på mitt sätt och hur du beskriver det. Victors viloplats är där men han finns med er vid er sida hela tiden. Det är jag helt övertygad om. Er älskade prins ♥

Varma kramar Malin

2011-03-03 @ 16:36:45
Postat av: Anonym

Var på en kvällspromenad ikväll , & stannade sen och kollade lite på stjärnorna .

Tyckte en stjärna lyste lite starkare & började tänka på Victor. Stog bara där & stirrade ett tag...Har läst igenom nästan hela din blogg , känner er inte men victor är så underbar, en riktig prins. Han har det nog bra i himlen , han passar in bland änglarna.

2011-03-04 @ 21:04:12
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej!



Har precit hittat din blogg och nu suttit och läst i en timme. Vilken sorglig historia, men ändå vad stark du är. Måste fråga er om ni var med i tv-serien Sjukhuset? Jag tycker så att jag känner igen er fina lilla stjärna där ifrån. Blev så berörd när ni var med där och likadant av att läsa din blogg nu.



All värme till er.

Kramar från mig

2011-03-04 @ 23:40:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback