Onsdag, Torsdag...

        DATUM: 2011-03-17 TID: 15:59:55

Hej allihopa!


Idag har det varit fullrulle, och vi har besökt Öppna förskolan med fika efteråt, handlat, gått på promenad där jag halft slog ihjäl mig på isen och nu är det dags att laga middag.




Igår åkte jag och mötte upp Emma och Josefine för att köra igenom låtarna för första gången. Andreas som skall kompa oss var jätte duktig på att spela så jag tror det kommer att bli bra.

Det var dock lite konstig luft i rummet som vi körde i, och halsen torkade ut på två sekunder. Idag har jag ont och är öm i strupen, så nu får det bli vila av rösten tills på Tisdag då vi skall ses igen.





                                 




På kvällen var det dags för ännu ett sorgemöte och vi slutade inte förens kl 21.30. Det blev alltså en sen och lång dag för oss alla, och Vilma sov när vi skulle hämta henne från Cattis och Hasse.

Ikväll laddar jag för American Idol kl 20.00, Lyxfällan kl 21.00 och Uppdrag; Missbruk kl 22.20. Vet inte riktigt vad det blir för middag, något med kött tror jag.
Peter gjorde ett jobb hos en man som jobbar för Erik Lallerstedths såser, och fick med sig en hel hög med olika sorter hem.
Kanske helstekt fransyska med rotfruktsgratäng och chilibearnaise eller pepparsås.
Får se...











Kommentarer
Postat av: cattis

Jag skulle ta "Chilibean". Den är urgod! Kram

2011-03-17 @ 17:31:20
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Vilken fin blogg du har!

2011-03-18 @ 22:44:47
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Tänker på er ♥

Kram Malin

2011-03-20 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback