Veckan

        DATUM: 2011-10-21 TID: 22:34:55

Vilken galen vecka det har varit...

Jag har jobbat sent nästan varje dag, stressat med Vilma på morgonen, dykt upp en timme för tidigt på jobbet, tagit fel på dag, klämt Vilmas finger i bildörren, blivit sjuk, frisk igen för att sedan nu sitta här en Fredags kväll - helt solo med halsont och värk i kroppen.
Hinner inte mer än komma hem, laga mat, leka lite med Vilma och så är det sen kväll.


I morgon ska vi åka på en Visommist träff i Enköping och blir borta över natten. Vilma är hos moster och hundarna hos Thea och Linnèa.

Är super slut redan nu, och kan bara tänka mig hur det kommer att bli i morgon när man kommer att utsätta sig för en massa minnen och jobbiga saker.
Längtar dock och tycker att det ska bli jätte roligt att träffa alla igen.




Men alltså vad jag klagar ! Nej skärpning, fram med det positiva bara =) Vädret ska bli fint har jag hört och maten skall vara super =)
Synd att man inte kunde vara där under andra omständigheter....



Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen. Hoppas det blir bättre om jag får en Iphone som alla tycks ha förutom jag =(
Då kan jag gå in och lägga in lite inlägg då och då och slipper sitta vid skit datorn som bara krånglar.
Föresten så är jag snart klar med sista sidan på boken =) Jippi!"!!! Känns overkligt att det faktiskt blir ett slut efter så många timmars slit... Hoppas någon tycker att den är värd det...




Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan du inte blogga från den mobilen du har nu då? sen har man väldigt lite tid när man inte är hemma längre utan har börjat o jobba! =) jag hinner knappt sitta vid datorn nu när skolan har börjat.



Hoppas det löser sig och ha det så bra idag!!

MÅNGA kramar Felicia <333

2011-10-23 @ 10:18:01
Postat av: En medmänniska /Malin

Förstår verkligen att du har fullt upp men vi läsare finns ju här ändå. Trots alla minnen och allt smärtsamt så hoppas jag att ni hade det så bra som det bara kunde bli igår på träffen. Kan tänka mig att dessa möten är oerhört betydelsefulla. Hoppas att din kommande vecka blir lite lugnare Sofie och att du mår bättre i din hals och kropp. Tänker på er ♥

2011-10-23 @ 16:22:49
Postat av: anette

kan erkänna en sak....jag har inte heller en iphone.

kram kram

2011-10-24 @ 14:23:03
Postat av: Anna R

<3

2011-10-24 @ 22:27:38
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt med så mycket stress och mer på det!!! =( Hoppas det lugnar sig snart och ni är pigga allihop!!! Och här är en till utan Iphone och inte ens i närheten av att skaffa en heller....;o)

Kram!!!!

2011-10-25 @ 14:30:33
Postat av: Hanna K

Var förresten jag som skrev förra kommentaren, hann inte "skriva under"....=)

Postat av: En medmänniska /Malin

Ytterligare en till som inte äger någon Iphone. Ni är inte ensamma tjejer ;-)

2011-10-25 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback