Till slut

        DATUM: 2011-09-21 TID: 18:34:32

Nu ger jag upp med filmen och lägger bara in bilder i stället. Tyvärr...




Det var i alla fall en underbart fin och vacker kväll och med en otrolig stämningsfull atmosfär runtomkring.
Vi satt i flera timmar och pratade med vår prins, skickade upp ljuslanternor samt tände gravljus.

Det är tungt var sekund som går, men sekunderna passerar förbi och får tillvaron att flyta på.














































































I morgon åker vi upp till Hälsingland för att ha cermonin för Gerd, Peters mamma. Vi hoppas på fint väder åtminstonde - så som hon hade velat haft det.

Uppdaterar senare efter helgen...








Kommentarer
Postat av: En medmänniska /Malin

Tänkt på er mycket. Synd det inte gick med filmen men tack för alla bilder vi får ta del utav. Bilderna från Victors plats talar och säger som alltid mer än tusen ord.. Oändligt sorgligt samtidigt som ni gjort/gör så väldigt fint hos er prins.

Jag håller mina tummar att vädret är på er sida imorgon inför Gerds cermoni. Kör försiktigt! Jag kommer att tänka på er.

Styrkekramar till Peter och er alla ♥

2011-09-21 @ 19:15:37
Postat av: Lejonkvinnan

Så sorgligt men ändå så vackert. Tack för att du delar med dig!

Kram

2011-09-22 @ 18:12:58
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Iréne

Ge en Bamse-kram till Peter 1!!!

2011-09-24 @ 00:10:48
Postat av: Ulla

Sitter läser tittar på era fina bilder,med tårar som trillar ner från min kind,Så otroligt fint ...

Ni är så fina tillsammans,styrkekramar till er men behövs knappt tycker ni vet o kan så bra sjäv....

Tusen kramar.....

2011-09-24 @ 15:50:34
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Tänk Sofie att vi kommer att sakna våra underbara barn så länge vi lever.När jag ser Simons kompisar ute på stan så kommer tankarna och tårarna-Där cyklar ni härliga ungdomar och vi får gå till en grav.......Visst är det så fel!!!Kram Kia

2011-09-24 @ 15:56:15
Postat av: Sandra

Så fint.... victor den finaste ängeln... jag tror nog han finns bland er, myser med er på lördagskvällen.. :) håll hårt i varann.. <3

2011-09-24 @ 19:21:21
URL: http://orginoox.blogspot.com
Postat av: Marie (En mamma med tre små barn)

Det är så fint o varmt men samtidigt så sorgligt <3 Tack för att du delar med dig Sofie!

Kramar om

2011-09-25 @ 20:02:41
Postat av: Maria!

Jag har läst några inlägg och kollat på några bilder på din blogg nu och jag vill bara säga att jag är väldigt ledsen att Victor gick bort för(elr hur man ska säga de på?)!

2011-10-13 @ 20:56:57
URL: http://mariahagbergz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback