ÄNTLIGEN!

        DATUM: 2012-04-11 TID: 20:07:25

Nu när bloggen är fixad igen, så kan jag återigen börja lägga upp bilder och skriva om hur livet ser ut.
Har haft panik över alla som har mailat och frågat vad som hänt, och om jag har planer att lägga ner bloggen - men svaret är Nej.

Tekniska strul är aldrig roliga, speciellt när man inte är en data expert, men tack vara Sandra, min bästa, så skall allt flyta på som vanligt nu.



Börjar med att lägga ut lite bilder från veckorna som varit. Mest från Påsk och så. kamerna är paj, så det är mestadels Iphone bilder som gäller.


Kommentera gärna igen nu när det funkar!



KRAM






Livet på gården är densamma, men lite har nog hänt =)




















Jag har skaffat häst =) ....

Vilas, 4 år, valack, fullblod och världens goaste!













Det har ju varit Påsk, så Vilma har påskpysslat. Här på lekterapin på Ackis.












Hon har fått en egen 4-hjuling =)









..påskägg...











Vi har fått valpar :9










2 tikar och en hane. Nu 5 veckor gamla, så ställ er i kö !!
















Kvällstur med 4-hjulingen










Mys vid brasan












Gosa =)






Ja dagarna går och susar vidare med en himlans fart... Max växer, Josse och Fredrik blir bara brunare och brunare, jag blir bara tröttare och tröttare, Vilma blir busigare för varje dag och snart fyller man år.


Nu laddar vi för den 14:de då det är 3 år sedan Victor lämnade oss. Vi skall spendera dagen i Uppsala på en islandshästgård, där vi i Barncancerföreningens regi ordnar en familjeträff för drabbade.
Alla som vill får rida och så grillar vi korv och har det trevligt. Ser fram emot det och hoppas att många kommer.


Efter Uppsala kommer vi åka till graven och tända MASSOR med ljus. Vi ska även skicka upp rislyktor som förra året, det var SÅ vackert



Ha det gott så länge nu, så hörs vi snart igen. Lovar att vara bättre på uppdateringar nu =)




BYe Bye





Kommentarer
Postat av: Britta

Härligt att du är tillbaka!

2012-04-12 @ 09:10:19
Postat av: Hanna K

Kul att se inlägg igen!! Krånglar fortfarande lite när man ska kommentera, så du vet, men hoppas jag lyckas. ;o)

Härligt att se bilder på alla nykomlingar på gården, ser verkligen idylliskt ut...Tänk att det är 3 år sen Viktor gick bort, tiden rusar så!

Stora vårkramar till dig och din fina familj!

Postat av: Anna I

Så kul att du är tillbaka!

Vad härliga bilder, din nya häst ser jättefin ut! Jag önskar jag kunde ha en egen häst för det är verkligen mysigt. Tyvärr är jag allergisk och får nöja mej med att låna andras ;)

Vi håller precis på ta oss igenom årsdagarna från när vår lille kille lämnade oss och tiden fram till begravningen, verkligen tufft, ingen ska behöva överleva sitt egna barn :( Vi hade med oss massa ljus och ballonger till graven och så blåste vi såpbubbor upp mot himlen. Stora kramar till er ♥

2012-04-12 @ 12:47:13
Postat av: Annika

Roligt att läsa igen, visst bloggar du på mama också`? hur hittar man dig där?

Annika

2012-04-12 @ 13:10:16
Postat av: Anita

Oj va jag blir glad. Har saknat din blogg sååååå mycket. Kul att se alla nykomlingar på gården. Kram från Anita.

2012-04-12 @ 17:10:15
Postat av: Johanna

Härligt med nya inlägg! :)

Det står fortfarande att bloggen är lösenordsskyddad när man ska kommentera, så du vet. :)

2012-04-12 @ 18:35:38
Postat av: Lina

Hej Sofie,



Jag heter Lina Norman och är frilansjournalist. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående en artikel i Vi Föräldrar. Maila mig gärna på linanorman[at)gmail.com



Lina

2012-04-12 @ 21:06:30
Postat av: Ulla

Så kul att se bilderna på barn o djur....

Saknat dina inlägg och fina bilder här så nu är jag glad igen...

Ha det så himmla bra nu...

Kram till familjen

2012-04-12 @ 21:28:21
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Åhh så söta små valpar :D



Måste ju fråga vart den lilla fyrhjulingen kommer ifrån? Min dotter Molly skulle älska att få en sådan! :) Svara gärna i min blogg! :)



/Sandra

2012-04-12 @ 22:12:19
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lotta Nyström

Hej!



Så kul att se att du är tillbaka i cyberrymden! Fina bilder.



Tänker lite extra på er inför årsdagen av Victors bortgång, men han är med er som en vakande ängel.



Har ochså lite strul när jag skriver i gästboken.

Annars fungerar det bra.



Kramar till er alla från Lotta.

2012-04-13 @ 10:47:12
Postat av: Moa

Mycket roligt som hänt er! Grattis till häst och valpar. Blir ju så sugen på en liten tik :)



Kram

2012-04-13 @ 17:07:50
URL: http://blogg.mama.nu/moasprinsar/
Postat av: Jenny - trebarnsmor

Vilka fina bilder!:) Vilma växer så det knakar!:)



Hoppas ni får en fin och givande dag den 14e, trots att den är förenad med stor sorg och saknad...<3 och att du får en härlig födelsedag. Grattis i förskott!:)



Många kramar

2012-04-13 @ 20:25:16
Postat av: Lena

Vilka supersöta valpar!

Ska tänka på er imorgon



Kram

2012-04-13 @ 21:40:57
Postat av: Marie (en mamma med tre barn)

2012-04-14 @ 12:26:36
Postat av: Ulla

Hej..

Idag tänker jag på er familj extra mycket..eftersom Viktor lämnade er allt för tidigt...

Pussar Och Kramar till er alla...

2012-04-14 @ 16:22:48
Postat av: Ulla

Hej..

Idag tänker jag på er familj extra mycket..eftersom Viktor lämnade er allt för tidigt...

Pussar Och Kramar till er alla...

2012-04-14 @ 16:24:23
Postat av: En medmänniska /Malin

♥ Tänkt på er så idag. Victor för alltid i våra hjärtan ♥

2012-04-14 @ 16:41:57
Postat av: Moa

Förstår att det känns extra nu, hoppas ni lyckats samla nära och kära och ändå gjort en fin stund mitt i sorgen.

Satte in en liten peng på Victors insamling på barncancerfondens hemsida.



Kram

2012-04-16 @ 12:47:28
URL: http://blogg.mama.nu/moasprinsar/
Postat av: pappa

Tar mig friheten att svara "Sandra - mamma till Molly" ifall inte Sofie ser frågan. Den kommer ifrån biltema och kostar 499 kr. Lycka till. :-)

2012-04-17 @ 14:03:49
Postat av: Terese

Hej, älskar verkligen att läsa den här bloggen blir så himla rörd då min kusin dog i cancer.

Jag ska göra ett skolprojekt om barncancerfonden och undrar om jag får använda den här bloggen som exempel.

Tack för mig



2012-04-18 @ 17:21:53
URL: http://tereselindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback