14 de - 15 April

        DATUM: 2012-04-20 TID: 16:11:21

Lägger in lite bilder från förra helgen då jag fyllde år och mamma, Therese, Max, Kent och pappa var förbi.

Lördagen bjöd på piss väder med iskallt snöregn lagom till vi skulle rida med Barncancerföreningen i Uppsala. Tack och lov så stod folk ut ändå, och det blev till sist korvgrillning och ridning som planerat. =)

























Stalltomten =)










Vilma ska rida och är överlycklig. Hästen heter Moa och är en 6 årig islänning.















Efter mycket, mycket övertalning så lyckas jag tillslut få upp mamma på hästryggen. Hon är LIVRÄDD för hästar men klarade sig galant! Jag är mycket stolt!






















Äntligen kan man pusta ut...












Kvällen blev betydligt finare och tack och lov så var det till och med lite solsken när vi anlände till Victors grav. Vi tände ljus, sjöng och bara tänkte på minnena av vår fina prins.
Tack till alla er som hade oss i tankarna denna dag.





























Senare samma kväll, åkte jag, syrran, Sandra och min kompis Nina till bowlinghallen i Bålsta för att umgås och spela lite. Bara skönt att få slappna av tillsammans med människor man tycker så mycket om.

Tyvärr så var det ju så klart fel på just VÅR bana, så vi fick efter typ 100 avbrott, inse att det inte var någon idè att fortsätta, utan gick i stället och satt oss i sofforna.

Vi hade en trevligt kväll, trots datumet, och kom hem sent den natten.






Bästa Sandra och jag =)























På Söndagen så var hela ´familjen hos oss, och vi njöt av det tillfälliga solskenet som dagen bjöd på.
Hjortgryta och marängtårta satt fint.








Morgon mys med mormor







































Vilma hjälper morfar att hissa flaggan






En härlig promenad i solen...





















Avslutar med lite bilder på Vilma och valparna =9





























Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka underbara bilder på vilma och valparna:-) speciellt där den ena biter tag i byxan...haha!! underbart!!

2012-04-20 @ 18:50:22
URL: http://www.lovemylife-blomman.blogspot.com
Postat av: Theresa

Hej. Vilka fina och härliga vårbilder =) Jag ville bara säga att när jag går in på din blogg och ska läsa ett inlägg kommer det upp en ruta med texten "Användarnamn och lösenord efterfrågas av http://petrras.blogg.se. Platsen meddelar: ”petrras.blogg.se/”", men när jag kryssat rutan så är det inga problem med att läsa några inlägg eller så. Tänkte bara om det är fler som råkar ut för det eller om det har med min dator att göra? =)

2012-04-20 @ 19:25:33
URL: http://theresanilsson.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hej..

Härliga bilder du har lagt in..

Ni ser ut ha det bra fin gemenskap..blir glad när jag läser din blogg och ser dom fina bilderna på er..

Ha en fortsatt underbar helg..

Kramar till er alla!!

2012-04-21 @ 13:54:25
Postat av: Elin

Hej!

Vet att du hade en video, när du läser Max Napp för Vilma, kan du inte lägga upp den igen? Alt skria i vilken månad osv den ligger. Vill så gärna se den igen :) Kram Elin

2012-04-22 @ 12:18:52
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, jag vill bara säga att det är så roligt att se att du ser så glad ut sofie, det strålar om dig, du verkar på väldigt bra.

annika

2012-04-22 @ 17:17:17
Postat av: En medmänniska /Malin

Underbart inlägg med alla fina bilder och allt ni delar med er till oss läsare. Man blir som alltid oerhört berörd. Toppen att Sandra fixade så att vi får fortsätta följa er. Vilma så fantastisk söt :)



♥ Victor för alltid i våra hjärtan ♥

2012-04-22 @ 19:45:50
Postat av: Hanna K

Så fina bilder!!! Speciellt de med Vilma och valparna, hon är så himla söt!

Att årsdagen varit igen... Stora kramar!!

Postat av: Jenny - trebarnsmor

Men åhh vilka uuuuunderbara bilder på Vilma och valparna!:) Så sött!!



Trots att ni gick igenom ännu en årsdag så verkar ni ha haft en trevlig helg! Blir glad av att se alla fina bilder. <3



Kram



2012-04-24 @ 23:48:25
Postat av: Linnea Jansson

Hej! Jag undrar om jag kan använda en bild av Victors gravsten under ett föredrag som jag ska ha om cancer?

Förstår absolut om du inte vill men skulle bli tacksam om jag fick.

2012-04-25 @ 11:49:17
Postat av: Sofie

Självklart får du låna en bild till föredraget. Maila

mig så kan jag skicka en.



Mvh Sofie

2012-04-25 @ 14:18:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Jeanette - Mamma till Noel och Melina

Jag har inte varit inne på ett tag, men som vanligt så berörs jag och jag inte undgå att sakna den lilla killen trots att jag inte kände honom. Ville bara att ni skulle veta att Vilma är Victor upp i dagen. Fast en flickversion. Helt otroligt söta barn <3 varma kramar från oss!

2012-04-29 @ 21:06:02
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: Frida Stegeby

Hej! Vilja søta valpar men framførallt en søt liten tjej

2012-05-02 @ 18:47:39
Postat av: Wiveka Laurits

Sällan har jag sett en så kärleksfull familj mitt upp i allt elände ni gått igenom

2012-07-09 @ 22:21:13
Postat av: Wiveka Laurits

Har följt din blogg. Ömsom gråtit ömsom känt stor beundran över din, familjens och Victors kämpande. En helt ljuvlig liten kille! Många kramar till er alla.

2012-07-09 @ 22:53:25
Postat av: Wiveka Laurits

Och en så underbar lillasyster Vilma han fått. Kram.

2012-07-10 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback