Juletider

        DATUM: 2012-12-20 TID: 08:10:12

Bara dagar kvar till jul nu.
Hur mår ni alla vänner där ute i rushen? Är ni lika stressade att hinna med som jag?

Nej, faktum är att i år blir det ingen stress... Det känns tungt nog som det är runt denna högtid då saknaden över Victor ligger som en tjock slöja över ansiktet.

Verkar jag sur, ledsen eller lite frånvarande? Jag kan bara försvara mig med att mina tankar är någon annan stans.
Vill bara njuta av min familj just nu... Vilma är i sitt 3 års esse - dvs trotsar som aldrig förr :)
Men det är härligt, för jag fick aldrig uppleva den med Victor, och därför ser jag den inte som något speciellt negativt.

Det bakas , pysslas och sjungs hemma hos familjen Sundberg/Karlsson.
I går åkte den andra satsen lussebullar in i ugnen och i helgen blir det julgodis till 1000 !!

Ta hand om varandra och glöm inte bort att njuta av allt runtomkring. Det vackra, vita, stilla... Och alla ljus och den värme som strålar från hem längs vägarna.

Önskar er en trevlig helg så länge, så hörs vi sen!

Stora kramar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Trevligt att höra (läsa) från dig igen! Hoppas att ni år en god jul!

2012-12-20 @ 11:55:08
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Lotta Nyström

Hej på dig!

Önskar er en riktigt fin Jul och ett Gott Nytt År, förstår om det kan kännas tungt men Victor är med er om än på ett annat sätt.

Och du stressa inte sönder dig och familjen, det blir ju jul ändå. Kram kram.

2012-12-20 @ 16:58:55
Postat av: Hanna M

Härligt att höra från dig!! Jag hoppas att du och din familj får en riktigt mysig jul!!!
Kram!!

Postat av: Ulla

Härligt höra av dig o familjen..Försår att det är tungt o jobbigt i högtidena..härligt med en trotsig tjej hehe....Älskar dina bilder du får till det...
Önskar hela er Familj en riktigt GOD JUL...

2012-12-21 @ 17:15:59
Postat av: Lina Andersson

God jul i efterskott! Tänker på din lille Victor varje gång min lille vill smaka kaffe... Han var så fin din lilleman! Skönt att bara njuta av en lugn jul och inte stressa upp sig för mycket över materiella ting.

2012-12-26 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback